Процедура закупівлі оголошена 13.03.2025 09:24. Дата останніх змін - 13.03.2025 09:24
Круг відрізний по металу
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-13-001002-a | |
ID | 904c74fceb5a413c9b4dd34add3efd4a | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-13-001176-a |
Очікувана вартість закупівлі
61`32000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
З питань, які стосуються поставки товару та договору: головний фахівця відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» - Чижевська Юлія, тел. +380992650808, chyzhevska-yy@ukrposhta.ua. Умови доставки визначено у розділі 4 проекту договору. Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації (6. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2024 року). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: товар запакований у коробку, яка додатково обгорнута в стрейч-плівку не меш, ніж в 3 оберти та забезпечує його повну схоронність протягом транспортування, розвантаження та зберігання. Поставка товару здійснюється на палетах вагою не більше 500 кг і висотою не більше 1,6 м. Умови оплати визначено у розділі 3 проекту договору. 2.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" | |
Очікувана вартість закупівлі | 61`320.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.03.25
Подання пропозицій
до 18.03.25
Залишилось 2 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Інша подія | |
Опис | Відповідно до умов договору: Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 робочі дні |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Дата подання заявки | |
Опис | Відповідно до умов договору: Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. | |
Тип оплати | Повторювана поставка | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Круги для болгарок
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Склад АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Умови постаки: З питань, які стосуються поставки товару та договору: головний фахівця відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» - Чижевська Юлія, тел. +380992650808, chyzhevska-yy@ukrposhta.ua.
Умови доставки визначено у розділі 4 проекту договору.
Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації (6. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2024 року). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: товар запакований у коробку, яка додатково обгорнута в стрейч-плівку не меш, ніж в 3 оберти та забезпечує його повну схоронність протягом транспортування, розвантаження та зберігання. Поставка товару здійснюється на палетах вагою не більше 500 кг і висотою не більше 1,6 м.
Умови оплати визначено у розділі 3 проекту договору.
2.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 штука
|
2) |
Круги для болгарок
Класифікація за ДК 021:2015: 44510000-8 - Знаряддя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Склад АТ "Укрпошта" Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.06.2025
Умови постаки: З питань, які стосуються поставки товару та договору: головний фахівця відділу централізованого забезпечення АТ «Укрпошта» - Чижевська Юлія, тел. +380992650808, chyzhevska-yy@ukrposhta.ua.
Умови доставки визначено у розділі 4 проекту договору.
Поставка Товару здійснюється згідно з Правилами ІНКОТЕРМС (англійською мовою – INCOTERMS) в редакції 2010 року на умовах поставки «Зі сплатою мита» (англійською мовою скорочено – DDP) у місце поставки, що визначено у Специфікації та зазначене в заявці Покупця (далі - Заявка). Постачальник здійснює поставку Товару, вимоги до дати виготовлення якого визначаються в Специфікації (6. Дата виготовлення Товару, що поставляється за Договором, не повинна бути раніше 2024 року). Поставка Товару здійснюється Постачальником партіями, за Заявкою, підписаною уповноваженою особою Покупця, у строк, що передбачений у Специфікації (Постачальник зобов’язаний поставити Товар протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Заявки). Заявка є невід’ємною частиною Договору, в якій зазначається найменування та асортимент Товару, кількість (обсяг) партії поставки тощо. Поставка Товару здійснюється в упаковці, придатній для його транспортування, і такій, що відповідає встановленим в Україні вимогам і забезпечує, за умови належного поводження з Товаром, схоронність Товару під час транспортування, розвантаження та збереження. Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: товар запакований у коробку, яка додатково обгорнута в стрейч-плівку не меш, ніж в 3 оберти та забезпечує його повну схоронність протягом транспортування, розвантаження та зберігання. Поставка товару здійснюється на палетах вагою не більше 500 кг і висотою не більше 1,6 м.
Умови оплати визначено у розділі 3 проекту договору.
2.1. Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж строку, зазначеного у Специфікації (оплата Товару здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару), на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. Якщо у строки, встановлені Договором для оплати Товару, Постачальник не здійснить реєстрацію податкової накладної або зареєструє податкову накладну, складену з порушенням діючого порядку її заповнення, оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем на умовах, визначених Договором, у розмірі 80 (вісімдесяти) відсотків від вартості поставленого Товару. Оплата залишкової суми у розмірі 20 (двадцяти) відсотків від вартості поставленої партії Товару здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів від дати реєстрації Постачальником усіх належним чином складених податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог Податкового кодексу України. У разі, якщо Постачальник не є платником податку на додану вартість та/або Товар не є об’єктом оподаткування, умови п.п. 3.5 та 3.6 Договору щодо складання та реєстрації податкової накладної не застосовується.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:24
Версія документу від: 13.03.2025 09:24
ID: 9c2c6a3341fe4caf87a31d717da51319
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:24
Версія документу від: 13.03.2025 09:24
ID: b3dca17c970348c48988383b8a1ab4dd
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: відрізний
Призначення круга: метал
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 125 - 125 міліметр
Товщина круга ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.6 - 1.6 міліметр
Діаметр посадочний ?:tender criteria requirement min_maxValue: 22.2 - 22.23 міліметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Тип: відрізний
Призначення круга: метал
Діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 230 - 230 міліметр
Товщина круга ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 міліметр
Діаметр посадочний ?:tender criteria requirement min_maxValue: 22.2 - 22.23 міліметр
|
Дати та строки
Дата публікації | 13.03.2025 09:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 13.03.2025 09:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 18.03.2025 12:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 21560045 |
Юридична адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |