Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 10.03.2025 12:31. Дата останніх змін - 20.03.2025 14:13

Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на Либідській площі в м. Києві» за ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-03-10-005421-a  
ID 3ca4ce49d05c4f3f853856a059b050ca  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-03-10-006623-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`210`61400 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальна корпорація "Київавтодор"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 15`210`614.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 76`050.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
10.03.25
Період уточнень
до 22.03.25
Період оскаржень
до 22.03.25
Подання пропозицій
до 25.03.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
26.03.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на Либідській площі в м. Києві» за ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 15`210`614.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 76`053.07 Гривня  
Електронна банківська гарантія 76`050.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 26.03.2025 12:11  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Опис Розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах договірної ціни на підставі затверджених в установленому порядку обсягів бюджетного фінансування. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику по кожному етапу. Оплата виконаних робіт здійснюється після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних робіт та надходження бюджетних коштів на закупівлю робіт на рахунок Замовника з бюджету м. Києва. Розрахунки з Виконавцем здійснюються за фактично виконані роботи, результати виконання яких повинні повністю відповідати вимогам, що ставляться до такого виду робіт відповідно до чинного законодавства України, в розмірі до 70 % від відповідних розділів стадії «Робочий проект» до отримання Замовником позитивного експертного звіту за результатом експертизи проектно-кошторисної документації та передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Подальші розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником при наявності бюджетного фінансування з відстрочкою платежу до шестимісячного строку після завершення дії правового режиму воєнного стану в Україні, в межах визначеної експертизою вартості проектних робіт та після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) в обсязі, необхідному та достатньому для виконання будівельних робіт і підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних робіт. Після закінчення виконання робіт (стадії та/або етапу) Виконавець передає Замовнику проектно-кошторисну документацію за накладною та актом приймання-передачі виконаних робіт  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 180 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Капітальний ремонт шляхопроводу на Либідській площі в м. Києві» за ДК 021:2015 – 71320000-7 Послуги з інженерного проектування
Класифікація за ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2026
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Тендерна документація
ТД ПР КР Либідська зі змінами відл 13.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:20
Версія документу від: 13.03.2025 09:20
ID: 60d0686b159d40869f79c640c8e2eed8
Тендерна документація
ТД ПР КР Либідська.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: 60d0686b159d40869f79c640c8e2eed8
Тендерна документація
Додаток 2 Технічна специфікація.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: 98a759b0c8724595a3e1fa5817cf0238
Тендерна документація
Додаток 6 Договір про грошове забезпечення виконання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: 4bd70cd9f25a4987a36e231c633efd44
Тендерна документація
Додаток 5. Форма тендерної пропозиції «Заявка-пропозиція».docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: 9d4d29bf1ba34224b947b4f2ab94979e
Тендерна документація
Додаток 4 Перелік документів та або інформації, які подаються Переможцем.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: de0cbe67234a4d289f0eb349100c8ad4
Тендерна документація
Додаток 3 Проект договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: 2b99d28026a64b7d854e029d0545003f
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником зі змінами від 13.03.2025р..docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:20
Версія документу від: 13.03.2025 09:20
ID: ffba8f2cc1b7406894d0158a5617ddcf
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:29
Версія документу від: 10.03.2025 12:29
ID: ffba8f2cc1b7406894d0158a5617ddcf
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:18
Версія документу від: 10.03.2025 12:18
ID: ffba8f2cc1b7406894d0158a5617ddcf
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:13
Версія документу від: 20.03.2025 14:13
ID: 488ba94e8a2a456bb1fe912c1ffa561d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:23
Версія документу від: 13.03.2025 09:23
ID: 488ba94e8a2a456bb1fe912c1ffa561d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 10.03.2025 12:31
Версія документу від: 10.03.2025 12:31
ID: 488ba94e8a2a456bb1fe912c1ffa561d
Тендерна документація
Зміни № 1 ТД - Либідська від 13.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.03.2025 09:22
Версія документу від: 13.03.2025 09:22
ID: 11c1639e7ed14902a5440291fc737e42
Тендерна документація
Додаток 1 Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником зі змінами від 20.03.2025р.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:06
Версія документу від: 20.03.2025 14:06
ID: 508a242ef7004d7e89198f89e552ac68
Тендерна документація
ТД ПР КР Либідська зі змінами від 20.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:11
Версія документу від: 20.03.2025 14:11
ID: cb0cb0acbc304e7c9041d446d3d16e6a
Тендерна документація
ТД ПР КР Либідська зі змінами від 20.03.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:06
Версія документу від: 20.03.2025 14:06
ID: cb0cb0acbc304e7c9041d446d3d16e6a
Тендерна документація
Зміни № 2 ТД - Либідська від 20.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:11
Версія документу від: 20.03.2025 14:11
ID: fa07bd391ca34e31a13a7f465c0a9fc0
Тендерна документація
Зміни № 2 ТД - Либідська від 20.03.2025.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.03.2025 14:06
Версія документу від: 20.03.2025 14:06
ID: fa07bd391ca34e31a13a7f465c0a9fc0

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Обмежений доступ Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Забезпечення тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до лоту Роботи з розробки проектно-кошторисної д
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 76 050,00 грн 00 коп. (сімдесят шість тисяч п’ятдесят гривень 00 коп). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: КК «Київавтодор» Місцезнаходження Замовника: вул. Петра Болбочана (Командарма Каменєва), 6, м. Київ, 01104 Код ЄДРПОУ: 03359026 IBAN № UA923226690000026003300282294 в АТ «Ощадбанк», МФО 322669 ІПН 033590226652 Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління)) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до лоту Роботи з розробки проектно-кошторисної д
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Очікуване значення: 3 percent
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Очікуване значення: 365 day
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Форма забезпечення: Іншій формі
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у розмірі 3% від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді застави грошових коштів, про що укладається договір про надання застави грошових коштів, як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник – переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за такими реквізитами: АТ «Ощадбанк», МФО 322669, р/р UA923226690000026003300282294, код ЄДРПОУ 03359026, свідоцтво № 100015885, ІПН 033590226652, КК «Київавтодор». Призначення платежу: «Застава грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного за результатами проведених відкритих торгів згідно з оголошенням _________________». Кошти повинні бути зараховані на рахунок КК «Київавтодор» не пізніше дня укладення договору про закупівлю, на підставі Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, укладеного між Учасником та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Переможець надає: - копію Договору про надання застави грошових коштів для забезпечення виконання Договору, завіреного підписом уповноваженої особи та скріпленого печаткою. Документи, що підтверджують перерахунок коштів, подаються Учасником – переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Строк дії забезпечення виконання договору - договірне забезпечення перевищує строк дії Договору про закупівлю на 365 календарних днів (згідно вимог Договору про грошове забезпечення виконання договору про закупівлю та Договору підряду). Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Роботи з розробки проектно-кошторисної д
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: необхідна техніка/програмне забезпечення/обладнання/матеріально-технічна база тощо, яка обов’язково включається до довідки. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання тощо Марка Кількість Зазначення приналежності (власна, орендована, лізин, послуги тощо) Документ (номер, дата), підтверджуючий приналежність (заповнюються для позицій, які не у власності учасника) 1 2 3 4 5 6 1 Персональний комп’ютер (або еквівалент) 2 Принтер (або еквівалент) 3 Плотер (або еквівалент) 4 Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) 5 Програмне забезпечення AutoCAD (або еквівалент) 1.1.2. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає: - виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі). Документи надаються на кожну позицію, зазначену в таблиці; - копії ліцензій на програмне забезпечення (у разі відсутності надати пояснення та іншій документ, що підтверджує право власності/користування); - для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також, обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір оренди/лізингу тощо є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 1.1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходженням та терміну використання. Для документального підтвердження інформації, Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 20.03.2025

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 1.1.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку у повній відповідності із формою таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: необхідна техніка/програмне забезпечення/обладнання/матеріально-технічна база тощо, яка обов’язково включається до довідки. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № п/п Найменування обладнання тощо Марка Кількість Зазначення приналежності (власна, орендована, лізин, послуги тощо) Документ (номер, дата), підтверджуючий приналежність (заповнюються для позицій, які не у власності учасника) 1 2 3 4 5 6 1 Персональний комп’ютер (або еквівалент) 2 Принтер (або еквівалент) 3 Плотер (або еквівалент) 4 Програмне забезпечення АВК 5 (або еквівалент) 5 Програмне забезпечення AutoCAD (або еквівалент) 1.1.2. Для підтвердження наявності власної матеріально-технічної бази/обладнання/устаткування тощо (в тому числі програмного забезпечення), учасник в складі тендерної пропозиції надає: - виписку розшифровку основних засобів у вигляді виписок за рахунками обліку основних засобів з програми бухгалтерського обліку (1С: Бухгалтерія чи інше) за підписом керівника (або уповноваженої особи) (дата формування – не раніше 10 днів до оголошення процедури закупівлі). Документи надаються на кожну позицію, зазначену в таблиці; - копії ліцензій на програмне забезпечення (у разі відсутності надати пояснення та/або іншій документ, що підтверджує право власності). Для підтвердження наявності обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо, що не є власним, учасник у складі пропозиції надає копію відповідного договору (договору оренди, договору лізингу тощо). Також, обов’язково надається лист-підтвердження на фірмовому бланку орендодавця (надавача послуг, власника, тощо), щодо не заперечення використання його обладнання/матеріально-технічної бази/устаткування тощо для виконання робіт учасником за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір оренди/лізингу тощо є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 1.1.3. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі щодо наявності адміністративних приміщень (офісу та ін.), власних або орендованих, із зазначенням їх місцезнаходженням та терміну використання. Для документального підтвердження інформації, Учасник повинен надати скановану копію документу, який посвідчує право власності або право користування на адміністративне приміщення (договір оренди, тощо). Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 20.03.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Роботи з розробки проектно-кошторисної д
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1.3.1. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у повній відповідності із формою таблиці про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, досвід та врахувати мінімально-необхідну кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки, які повинні бути сертифіковані відповідно до вимог чинного законодавства: - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості щодо об’єктів будівництва; - провідний інженер – проектувальник – інженерно – будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3; - інженер-проектувальник – інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № пп Посада П.І.Б. Досвід роботи на посаді на даному підприємстві (повних років) Номер та дата наказу про призначення (прийняття на посаду) або трудового договору або цивільно-правової угоди тощо Серія, № та дата видачі сертифікату 1 2 3 4 5 6 1.3.2. Для документального підтвердження інформації, наданої у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник повинен надати: скановані накази про призначення (прийняття) або скановані трудові договори або скановані цивільно-правові угоди тощо на кожного працівника вказаного в довідці. 1.3.3. Учасник у довідці зазначає інженера-проектувальника, який, у разі підписання договору, буде призначений розпорядчим документом учасника головним інженером проекту, а також виконавця авторського нагляду, який здійснюватиме авторський нагляд відповідно до вимог законодавства та будівельних норм. 1.3.4. Також, додається довідка в довільній формі за підписом ГІПа та уповноваженої особи, завірена печаткою про те, що у випадку перемоги Учасника за результатами процедури закупівлі, він (ГІП) згоден взяти на себе зобов’язання головного інженера проекту (ГІПа). 1.3.5. На працівників, які мають бути сертифіковані згідно вимог чинного законодавства, подаються скан-копії сертифікатів, виданих уповноваженим на те органом згідно встановленої законодавством форми та скан-копії страхових полісів до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності сертифікованих фахівців (сертифікат(и) повинен(і) бути чинним(и) на момент подачі тендерної пропозиції). Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Роботи з розробки проектно-кошторисної д
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом 2022-2025 рр аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (капітального ремонту, реконструкції) мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж у відповідності до ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (зі змінами), виконаних в повному обсязі, за встановленою формою: № з№з/п Замовник, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписант договору) Предмет договору, № договору, дата договору, строк дії договору Сума договору, та вартість виконаних робіт, грн. Види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт Номер та дата експертизи проекту 11 2 3 4 5 6 7 1.2.2. Для документального підтвердження інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: - скановану копію аналогічного(аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами; - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника, який датований поточним роком та повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт; - скановану копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком(ами); - акт(и) здачі-приймання виконаних робіт, що свідчать про повне виконання робіт (послуг). Під поняттям «аналогічний» слід розуміти договір(и) на виконання робіт з розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж у відповідності до ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (зі змінами), виконаних в повному обсязі. Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 13.03.2025

    Дата публікації вимоги: 10.03.2025
    Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: 1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом 2021-2024 рр аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (капітального ремонту, реконструкції) мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж у відповідності до ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (зі змінами), виконаних в повному обсязі, за встановленою формою: № з№з/п Замовник, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписант договору) Предмет договору, № договору, дата договору, строк дії договору Сума договору, та вартість виконаних робіт, грн. Види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації Строки виконання робіт згідно договору та фактичні строки виконання робіт Номер та дата експертизи проекту 11 2 3 4 5 6 7 1.2.2. Для документального підтвердження інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: - скановану копію аналогічного(аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами; - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника, який датований поточним роком та повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт; - скановану копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком(ами); - акт(и) здачі-приймання виконаних робіт, що свідчать про повне виконання робіт (послуг). Під поняттям «аналогічний» слід розуміти договір(и) на виконання робіт з розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 з перекладанням та/або прокладанням інженерних мереж у відповідності до ДБН В.2.3-5-2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» (зі змінами), виконаних в повному обсязі. Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 20.03.2025

    Дата публікації вимоги: 13.03.2025
    1.2.1. Учасник повинен документально підтвердити власний досвід виконання протягом 2021-2024 рр аналогічних договорів щодо виконання проектних робіт (в якості генпроектувальника) з будівництва (капітального ремонту, реконструкції) мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3, виконаних в повному обсязі, за встановленою формою: № з№з/п Замовник, адреса, телефон, посада, ПІБ керівника (підписант договору) Предмет договору, № договору, дата договору, строк дії договору Сума договору, та вартість виконаних робіт, грн. Види робіт, що виконувались, відповідно до розділів проектно-кошторисної документації Строки виконання робіт (згідно договору) та фактичні строки виконання робіт (згідно актів здачі-приймання виконаних робіт) Номер та дата експертизи проекту 1 2 3 4 5 6 7 1.2.2. Для документального підтвердження інформації щодо наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: - скановану копію аналогічного(аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками та додатковими угодами; - скановану копію позитивного листа-відгука від замовника, який датований поточним роком та повинен містити: предмет, номер та дату договору, суму договору та вартість виконаних робіт, загальну характеристику Учасника за результатами виконаних робіт; - скановану копію позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації з додатком(ами); - акт(и) здачі-приймання виконаних робіт, що свідчать про повне виконання робіт (послуг). Під поняттям «аналогічний» слід розуміти договір(и) на виконання робіт з розроблення (розробки) проектної (проектно-кошторисної) документації на будівництво/реконструкцію/капітальний ремонт мостів та шляхопроводів за класом наслідків (відповідальності) не нижче СС3 виконаних в повному обсязі. Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 20.03.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 10.03.2025 12:31  
    Завершення періоду уточнень 22.03.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 10.03.2025 12:31  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.03.2025 12:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальна корпорація "Київавтодор"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 03359026  
    Юридична адреса 01133, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ КОМАНДАРМА КАМЕНЄВА, будинок 6