Процедура закупівлі оголошена 07.03.2025 11:06. Дата останніх змін - 17.04.2025 16:56
ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-03-07-003661-a | |
ID | 68ea697d2b1d44bba216d959a37b5930 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-03-05-012176-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
15`400`00000 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 4080.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 15`400`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля послуг |
Закупівля оголошена
07.03.25
Період уточнень
до 11.04.25
Період оскаржень
до 11.04.25
Подання пропозицій
до 14.04.25
Наявні запитання без відповіді (скарги без рішення)
Очікується відповідь від замовника
Аукціон
21.04.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 15`400`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 77`000.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 21.04.2025 14:40 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Надання послуг | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)
Класифікація за ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 103375 послуга
|
Тендерна документація
![]() |
Проект договору
Додаток 3.1 картка розкладка.xlsx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: 5233b2ffb8c94a30970f5a360b1aa9c0
|
![]() |
Критерії оцінки
Нова_ред_07_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версія документу від: 09.04.2025 11:05
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерії оцінки
Нова_ред_04_04_25Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версія документу від: 07.04.2025 09:52
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерії оцінки
Нова ред. Додаток_2_документи_та_інформація_.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версія документу від: 27.03.2025 15:24
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Критерії оцінки
Додаток 2 документи та інформація .docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: 4fb801b4d1554fd28912b1b557d22a2a
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Нова_ред_07_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версія документу від: 09.04.2025 11:05
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Нова_ред_04_04_25Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версія документу від: 07.04.2025 09:52
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Нова ред. Додаток№3_Технічні_якісні_кількісні_характер.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версія документу від: 27.03.2025 15:24
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток№3 Технічні якісні кількісні характер.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: 0a31b8049c4a4253abd2a50f3c6f6c0c
|
![]() |
Критерії оцінки
Нова ред. Додаток_5_Документи_переможця.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:25
Версія документу від: 27.03.2025 15:25
ID: 0b4917f0f4b8408eb9aab43ab3753586
|
![]() |
Критерії оцінки
Додаток_5_Документи_переможця.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: 0b4917f0f4b8408eb9aab43ab3753586
|
![]() |
Критерії оцінки
Додаток_№1_Цінова.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: bc832ee5204048af8b3e0eac44051ca1
|
![]() |
Тендерна документація
Нова ред (від 07.04.25) ТД кейтерінг.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:05
Версія документу від: 09.04.2025 11:05
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерна документація
Нова ред (від 04.04.25) ТД кейтерінг.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:52
Версія документу від: 07.04.2025 09:52
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерна документація
Нова ред ТД кейтерінг.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версія документу від: 27.03.2025 15:24
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Тендерна документація
ТД кейтеринг 2025.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: acc1a0b76b22458c8300f34db6546e95
|
![]() |
Проект договору
Нова ред. Додаток № 4 ПРОЕКТ Договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:24
Версія документу від: 27.03.2025 15:24
ID: 84dcf335bdb04089ab1f840ecd8a2857
|
![]() |
Проект договору
Додаток № 4 ПРОЕКТ Договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: 84dcf335bdb04089ab1f840ecd8a2857
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:07
Версія документу від: 09.04.2025 11:07
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:55
Версія документу від: 07.04.2025 09:55
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:31
Версія документу від: 27.03.2025 15:31
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 11:06
Версія документу від: 07.03.2025 11:06
ID: f9dba052b4a2405ca97f99b18a712acd
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.03.2025 15:25
Версія документу від: 27.03.2025 15:25
ID: 9594ebd17d1c4d37bd13c617cddd6a09
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін_1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.04.2025 09:53
Версія документу від: 07.04.2025 09:53
ID: 840ceea84ce045e5bf4982e1d9f48c78
|
![]() |
Нетипізований документ
Перелік змін що вносяться.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 09.04.2025 11:06
Версія документу від: 09.04.2025 11:06
ID: 93b35419e79143d097e180da60047727
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації і додатками до неї, складаються українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає автентичний переклад цього документа українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст викладений українською мовою.
Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
1.1. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний не менш як до 31.12.2025р.).
На підтвердження належного санітарного стану виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, учасник має надати:
- результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 10-ти змивів. Також відповідно до результату має підтверджуватися, що бактерії групи кишкової палички не виявлені.
- протокол щорічного дослідження питної води за адресою виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, виконаного акредитованою лабораторією у 2024 році, який має підтверджувати відповідність води на потужностях учасника ДСаНПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною».
1.2. Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують можливість надання послуг згідно цієї процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин (*автомобілів не менше двох) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
- на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
- на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
*У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Учасники мають підтвердити, що автомобілі, вказані ними в Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, підтримуються у належному санітарному стані, а саме – надати протокол випробувань щодо змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, патогенної та умовно-патогенної мікрофлори, сальмонели проведених у поточному році. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника приміщення (власні/орендовані/ за договором про надання послуг), необхідного для виконання умов договору, підтверджена оригіналом документа на право власності, та/ або право користування таким приміщенням, та /або договором про надання послуг (договір повинен бути чинний не менш як до 31.12.2025р.).
На підтвердження належного санітарного стану виробничого приміщення учасника, зазначеного в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1 п. 1 Таблиці цього Додатка, учасник має надати:
- результат щорічного санітарно-мікробіологічного дослідження змивів у виробничих приміщеннях учасника, зазначених у довідці, виконаний у 2024 або 2025 р. Результат має передбачати дослідження не менше 8-ми змивів. Також відповідно до результату, зокрема, має підтверджуватися, що бактерії групи кишкової палички не виявлені.
Довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що підтверджують можливість надання послуг згідно цієї процедури закупівлі.
Для підтвердження наявності:
1) власного обладнання, машин (*автомобілів не менше двох) та механізмів вказаних у Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник у складі пропозиції надає:
на машини та механізми, які підлягають обов’язковій державній реєстрації, копії технічних паспортів або свідоцтв про їх реєстрацію;
на інше обладнання, машини та механізми, реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, оборотно-сальдову відомість або витяг з неї, сформовану/ий не раніше дати оприлюднення оголошення із вказанням дати складання, яка/ий підтверджуватиме знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника;
2) у разі наявності залученого обладнання, машин (автомобілів) та механізмів, вказаних у довідці, складеної відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, учасник повинен надати:
- оригінали договорів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчують право користування. Договори оренди або лізингу, або послуг тощо, надані учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути чинними станом на дату подання тендерних пропозицій; У цих випадках, необхідно надати документальне підтвердження згоди власника транспортних засобів (ТЗ) на передачу ТЗ або надання послуг. Строк дії договору оренди/суборенди/про надання послуг має бути не менше ніж до 31.12.2025р. та свідчити про можливість учасника забезпечити виконання зобов’язань за договором про закупівлю, у разі його укладання із замовником. Якщо власник ТЗ фізична особа, то договір має бути обов’язково нотаріально посвідчений
- акт(и) приймання-передачі учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником) такого обладнання, машин та механізмів до договорів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання).
*У свідоцтві про державну реєстрацію обов’язково має бути зазначено що автомобіль спеціалізований/ або загальний вантажний.
Учасники мають підтвердити, що автомобілі, вказані ними в Довідці, складеній відповідно до пп. 1.2 п. 1 Таблиці 1 даного Додатку, підтримуються у належному санітарному стані, а саме – надати протокол випробувань щодо змивів з автотранспорту на наявність бактерій групи кишкової палички, патогенної та умовно-патогенної мікрофлори, сальмонели проведених у поточному році. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, які перебувають в трудових відносинах з учасником, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття/суміщення на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень:
1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, всіх зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
2.2. Необхідно надати наказ про прийняття/суміщення на роботу технолога або трудову книжку. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені для виконання умов договору (кухарів (не менше трьох), кухонних робітників (не менше трьох), вантажників (не менше одного), технолога (не менше одного), водіїв (не менше двох) сестри медичної з дієтичного харчування.
До довідки додати документи, що підтверджують перебування усіх працівників, перерахованих в довідці, які перебувають в трудових відносинах з учасником, а саме:
1. Копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) або наказу про прийняття/суміщення на роботу.
2. Повідомлення про прийняття працівника на роботу відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. N 413 (в чинній редакції).
Якщо вказані працівники не зараховані до штату учасника, а залучаються за договором цивільно-правового характеру чи договором про надання послуг, то замість копії трудової книжники та/або наказу про прийняття на роботу і повідомлення про прийняття працівника на роботу, учасник надає копію відповідного договору ЦПХ чи договору про надання послуг, а також копії документів, що підтверджують право таких осіб надавати послуги, що становлять предмет наданого учасником договору, а саме: документ про освіту за фахом відповідно до змісту послуг, який вони надають; документ про державну реєстрацію такого працівника як суб’єкта підприємницької діяльності (у разі залучення за договором про надання послуг) або гарантійний лист за підписом керівника учасника, що укладення договору цивільно-правового характеру не приховує трудові відносини та не має на меті ухилення від працевлаштування працівника згідно з законодавством (у разі залучення за договором ЦПХ).
Також до довідки додати документи, що підтверджують проходження працівниками учасника, що зазначені в довідці, медичних обстежень:
1. Особисті медичні книжки оформлені відповідно до чинного законодавства, всіх зазначених працівників (сторінки із зазначенням відомостей про власника медичної книжки та дати наступного проходження медогляду).
2.2. Необхідно надати наказ про прийняття/суміщення на роботу технолога або трудову книжку. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками *аналогічних договорів у довільній формі, а також:
- оригінал договору про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці (не менше одного).
- лист відгук (позитивний) про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці.
*Аналогічним вважається договір щодо послуг з організації харчування для лікувально-профілактичних закладів. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)".
Надати в складі пропозиції гарантійний лист про відсутність розірваних договорів та/або накладення оперативно-господарських санкцій на учасника замовниками послуг харчування. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
3.1. Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, з інформацією щодо виконання учасниками *аналогічних договорів у довільній формі, а також:
- оригінал договору про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці (не менше одного).
- лист відгук (позитивний) про надання аналогічних послуг, який вказано в довідці.
*Аналогічним вважається договір щодо послуг аналогічними предмету закупівлі. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо)". Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 07.03.2025 11:07 | |
Завершення періоду уточнень | 11.04.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 07.03.2025 11:06 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 14.04.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25680639 |
Юридична адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А |