Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.02.2025 12:54. Дата останніх змін - 13.03.2025 07:48

Канцелярські вироби

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-27-006671-a  
ID c0393e15a0514a649a77605e09fab325  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-02-27-006596-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
312`08380 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 312`083.80 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
27.02.25
Період уточнень
до 13.03.25
Період оскаржень
до 13.03.25
Подання пропозицій
до 16.03.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
17.03.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Канцелярські вироби

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 312`083.80 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 3`120.84 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 17.03.2025 11:35  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Замовник зобов'язується здійснити оплату за Товар протягом 15-ти (пֹ’ятнадцяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної. Оплата здійснюється шляхом перерахування відповідної суми на банківський рахунок Продавця, зазначений у цьому Договорі.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 15 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Біндер 15 мм ( уп. - 12 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 паковання
2)
Біндер 51 мм ( уп. -12 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 паковання
3)
Гумка КОН-І-NOOR (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192100-2 - Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
4)
Закладки неон
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
5)
Клей- олівець, 22 г на основі PVP
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штука
6)
Клей- олівець 35 г на основі PVP
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
7)
Клей-ПВА, 100 мг із супер ковпачком
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
8)
Коректор стрічковий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192160-0 - Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
9)
Коректор ручка, 10 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30192160-0 - Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
10)
Лінійка дерев’яна, 40 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
11)
Лоток горизонтальний метал (3 відділення)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
12)
Маркер перманентний Buromax (або еквівалент), чорний
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
13)
Набір маркерів текстових ( 6 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 паковання
14)
Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
15)
Ножиці для паперу
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
16)
Олівці прості КОН-І-NOOR HB (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
17)
Папір для нотаток 85х85 400 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
18)
Папір з клейким шаром 76х76 100 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 паковання
19)
Папка планшет – кліпборд, А 4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
20)
Папка кутик , А4 180 мк Economix (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
21)
Папка на зав’язку картон А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука
22)
Папка А4 з перфорацією
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
23)
Папка на кнопці пластикова
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
24)
Ручка гелева, 0,5 мм чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
25)
Ручка гелева, 0.5 мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
26)
Ручка кулькова 1.0 BiC Raund Stic (або еквівалент) 1.0 мм, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука
27)
Сегрегатор, 50 мм А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
28)
Сегрегатор , 70 мм, А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
29)
Скріпки для паперу, 28 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 паковання
30)
Скріпки для паперу великі, 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 паковання
31)
Скотч вузький, 18*30
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
32)
Скотч двосторонній 24х10 Direkt (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
33)
Скотч широкий 48*100*0,040
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
34)
Скоби № 10 (1000шт)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 паковання
35)
Скоба №24/6 ( уп.-1000 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 паковання
36)
Степлер № 24-26 20 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
37)
Точилка пластмасова з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30192133-2 - Точила для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
38)
Файл глянцевий , А4 40 мк ( уп.- 100 шт. )
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
39)
Файл А4 90 мк AXENT (або еквівалент) ( 20 шт. упак.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
40)
Фарба штемпельна, 28 мл Trondat (або еквівалент), синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
41)
Фліпчарт 70х100 Buromax (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Тендерна документація
Додаток 1 (Перелік документів Учасника).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: f050d9a36b5445b2836564324423b8d0
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 309f95415e544cadaf1aa9aff006db14
Проект договору
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 36c948e0796647dcb38119671c043d06
Тендерна документація
Додаток 4 (Документи переможця).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 68721884a9304aaea73a0092cf37f3a2
Тендерна документація
тендерна документація (нова).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: eb351ec1ea974c77951c5ddf9a7ce583
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:02
Версія документу від: 11.03.2025 08:02
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:32
Версія документу від: 07.03.2025 10:32
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:21
Версія документу від: 05.03.2025 09:21
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:52
Версія документу від: 03.03.2025 09:52
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:55
Версія документу від: 27.02.2025 12:55
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 74ce9ae92c63409f91c492b99e26644e
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 4566bc37efc14c3a9ebc8c424368d434
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-2.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: e8d7c2860260424bb88ec5fe501f5ee4
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 5afeb1d278984a44998dfbc9e28c9fd5
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 2.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: c5c3cf1c3adc4f9eafcdaa7c07dc6586
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: d46b6616c5dd4abda7d1f198bfcd133b
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: f159af5c14fc4799a264f7523646301b
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-3.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: 0191bb141fd84ca1bfbed81c5750fc7c
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: f7475bf3c95546dea9bdc3bfe264ddfb
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: d6f5140e3fcf4c3386990adc7f90e0e5
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-4.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: 390647c40e594866b4c76ebf06acc47f
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами 3.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: 5812fc85e52648fc9ee4bf9ac2a7151d
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 105225846de245eab28ffb7a26bfd68e
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-5.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: f5199ad4f5e349b0831976b467add142
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-5.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 2c3565982a514e2781144d24aabd4b21
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами 4.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 177cfa7754244d4a84a31e50fdc42c0f

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025
    Наявність фінансової спроможності
    Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
    Критерій відноситься до лоту Канцелярські вироби
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність фінансової спроможності Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Наявність фінансової спроможності. 1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі (лота). 2. Учасники, що працюють (зареєстровані) менше одного року, мають підтвердити, що обсяг їх виручки за весь період роботи є не меншим, аніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 3. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають: 3.1. Резиденти України: 3.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2023 або за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді 3.1.2. Юридичні особи: 3.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 або за 2024 рік рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 3.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. 3.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи (для учасників юридичних осіб) або фінансову звітність (для учасників фізичних осіб-підприємців) (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). 3.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік (від початку роботи – якщо учасник працює менше одного року) у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 27.02.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 27.02.2025 12:55  
    Завершення періоду уточнень 13.03.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 27.02.2025 12:54  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 16.03.2025 17:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 03348471  
    Юридична адреса 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64