Процедура закупівлі оголошена 27.02.2025 12:54. Дата останніх змін - 13.03.2025 07:48
Канцелярські вироби
Ідентифікатор закупівлі | UA-2025-02-27-006671-a | |
ID | c0393e15a0514a649a77605e09fab325 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2025-02-27-006596-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
312`08380 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 612.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 312`083.80 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.02.25
Період уточнень
до 13.03.25
Період оскаржень
до 13.03.25
Подання пропозицій
до 16.03.25
Залишилось 1 день Поспішайте взяти участь!
Аукціон
17.03.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Канцелярські вироби
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 312`083.80 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 3`120.84 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 17.03.2025 11:35 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник зобов'язується здійснити оплату за Товар протягом 15-ти (пֹ’ятнадцяти) календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної. Оплата здійснюється шляхом перерахування відповідної суми на банківський рахунок Продавця, зазначений у цьому Договорі. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 15 календарні дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Біндер 15 мм ( уп. - 12 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 паковання
|
2) |
Біндер 51 мм ( уп. -12 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 паковання
|
3) |
Гумка КОН-І-NOOR (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192100-2 - Гумки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
4) |
Закладки неон
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
|
5) |
Клей- олівець, 22 г на основі PVP
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 250 штука
|
6) |
Клей- олівець 35 г на основі PVP
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
7) |
Клей-ПВА, 100 мг із супер ковпачком
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
8) |
Коректор стрічковий
Класифікація за ДК 021:2015: 30192160-0 - Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
9) |
Коректор ручка, 10 мл
Класифікація за ДК 021:2015: 30192160-0 - Коректори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
10) |
Лінійка дерев’яна, 40 см
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
11) |
Лоток горизонтальний метал (3 відділення)
Класифікація за ДК 021:2015: 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
12) |
Маркер перманентний Buromax (або еквівалент), чорний
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
13) |
Набір маркерів текстових ( 6 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192125-3 - Маркери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 паковання
|
14) |
Ніж канцелярський
Класифікація за ДК 021:2015: 30197310-2 - Канцелярські ножі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
15) |
Ножиці для паперу
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
|
16) |
Олівці прості КОН-І-NOOR HB (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192130-1 - Олівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
|
17) |
Папір для нотаток 85х85 400 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
|
18) |
Папір з клейким шаром 76х76 100 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 паковання
|
19) |
Папка планшет – кліпборд, А 4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 штука
|
20) |
Папка кутик , А4 180 мк Economix (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
21) |
Папка на зав’язку картон А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3000 штука
|
22) |
Папка А4 з перфорацією
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
23) |
Папка на кнопці пластикова
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
|
24) |
Ручка гелева, 0,5 мм чорна
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
|
25) |
Ручка гелева, 0.5 мм синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 штука
|
26) |
Ручка кулькова 1.0 BiC Raund Stic (або еквівалент) 1.0 мм, синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192121-5 - Кулькові ручки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 штука
|
27) |
Сегрегатор, 50 мм А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
28) |
Сегрегатор , 70 мм, А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 штука
|
29) |
Скріпки для паперу, 28 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 200 паковання
|
30) |
Скріпки для паперу великі, 50 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30197220-4 - Канцелярські скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 паковання
|
31) |
Скотч вузький, 18*30
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 штука
|
32) |
Скотч двосторонній 24х10 Direkt (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
33) |
Скотч широкий 48*100*0,040
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 150 штука
|
34) |
Скоби № 10 (1000шт)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 паковання
|
35) |
Скоба №24/6 ( уп.-1000 шт.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30197110-0 - Скоби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 паковання
|
36) |
Степлер № 24-26 20 арк.
Класифікація за ДК 021:2015: 30197320-5 - Степлери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 40 штука
|
37) |
Точилка пластмасова з контейнером
Класифікація за ДК 021:2015: 30192133-2 - Точила для олівців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 штука
|
38) |
Файл глянцевий , А4 40 мк ( уп.- 100 шт. )
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
|
39) |
Файл А4 90 мк AXENT (або еквівалент) ( 20 шт. упак.)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 паковання
|
40) |
Фарба штемпельна, 28 мл Trondat (або еквівалент), синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30 штука
|
41) |
Фліпчарт 70х100 Buromax (або еквівалент)
Класифікація за ДК 021:2015: 30192700-8 - Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
![]() |
Тендерна документація
Додаток 1 (Перелік документів Учасника).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: f050d9a36b5445b2836564324423b8d0
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 309f95415e544cadaf1aa9aff006db14
|
![]() |
Проект договору
Додаток 3 (Проєкт договору).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 36c948e0796647dcb38119671c043d06
|
![]() |
Тендерна документація
Додаток 4 (Документи переможця).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: 68721884a9304aaea73a0092cf37f3a2
|
![]() |
Тендерна документація
тендерна документація (нова).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:54
Версія документу від: 27.02.2025 12:54
ID: eb351ec1ea974c77951c5ddf9a7ce583
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:02
Версія документу від: 11.03.2025 08:02
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:32
Версія документу від: 07.03.2025 10:32
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:21
Версія документу від: 05.03.2025 09:21
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:52
Версія документу від: 03.03.2025 09:52
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.02.2025 12:55
Версія документу від: 27.02.2025 12:55
ID: ea5756ec9a00466e8fc1c306e7523b9d
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 74ce9ae92c63409f91c492b99e26644e
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 4566bc37efc14c3a9ebc8c424368d434
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-2.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: e8d7c2860260424bb88ec5fe501f5ee4
|
![]() |
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.03.2025 09:49
Версія документу від: 03.03.2025 09:49
ID: 5afeb1d278984a44998dfbc9e28c9fd5
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 2.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: c5c3cf1c3adc4f9eafcdaa7c07dc6586
|
![]() |
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: d46b6616c5dd4abda7d1f198bfcd133b
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: f159af5c14fc4799a264f7523646301b
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-3.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 09:18
Версія документу від: 05.03.2025 09:18
ID: 0191bb141fd84ca1bfbed81c5750fc7c
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: f7475bf3c95546dea9bdc3bfe264ddfb
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: d6f5140e3fcf4c3386990adc7f90e0e5
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-4.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: 390647c40e594866b4c76ebf06acc47f
|
![]() |
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами 3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.03.2025 10:30
Версія документу від: 07.03.2025 10:30
ID: 5812fc85e52648fc9ee4bf9ac2a7151d
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток 2 (технічні характеристики) зі змінами 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 105225846de245eab28ffb7a26bfd68e
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-5.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: f5199ad4f5e349b0831976b467add142
|
![]() |
Нетипізований документ
Протокол внесення змін №25-32С-5.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 2c3565982a514e2781144d24aabd4b21
|
![]() |
Тендерна документація
тендерна документація зі змінами 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.03.2025 08:00
Версія документу від: 11.03.2025 08:00
ID: 177cfa7754244d4a84a31e50fdc42c0f
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність фінансової спроможності. 1. Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 або за 2024 рік у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі (лота).
2. Учасники, що працюють (зареєстровані) менше одного року, мають підтвердити, що обсяг їх виручки за весь період роботи є не меншим, аніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
3. Для документального підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію учасники подають:
3.1. Резиденти України:
3.1.1. Фізичні особи-підприємці: Фінансову звітність за 2023 або за 2024 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді
3.1.2. Юридичні особи:
3.1.2.1. Копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 або за 2024 рік рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
3.1.2.2. Копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року (якщо відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді.
3.1.3. Ті учасники, що працюють менше одного року – копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи (для учасників юридичних осіб) або фінансову звітність (для учасників фізичних осіб-підприємців) (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
3.2. Учасники-нерезиденти – перекладену українською мовою копію відповідного звітного документа, передбаченого законодавством країни їх резиденції, що підтверджує обсяг річного доходу (виручки) за попередній рік (від початку роботи – якщо учасник працює менше одного року) у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі.
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.02.2025 12:55 | |
Завершення періоду уточнень | 13.03.2025 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.02.2025 12:54 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 16.03.2025 17:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03348471 |
Юридична адреса | 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |