Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 28.01.2025 14:09. Дата останніх змін - 14.02.2025 13:02

03210000-6 - Зернові культури та картопля (03212100-1 - Картопля)

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-28-011035-a  
ID 1bb934ee468d42e3b8be1339f3b5fe98  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-28-013130-a  
Очікувана вартість закупівлі
1`912`80000 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"  
Очікувана вартість закупівлі 1`912`800.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
28.01.25
Подання пропозицій
до 03.02.25
Кваліфікація переможця
з 03.02.25
Пропозиції розглянуті
з 10.02.25
Завершена
14.02.25

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником отриманого товару на підставі ст. 691-692 Цивільного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних, на умовах відстрочки платежу до 60 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (видаткових накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів /НСЗУ/, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 60 календарні дні  

Умови оплати згідно із договором

Подія Дата подання заявки  
Опис Постачання у відповідності до заявки. Поставка товару повинна здійснюватися протягом 1 доби з дня замовлення в спосіб визначений Учасником (Viber, WhatsApp, та/або електронною поштою). Поставка товару здійснюється маленькими партіями, 1-2 рази на тиждень відповідно до потреби Замовника. Наявність відповідальної особи за отримання замовлень є обов’язковим. Неприйняття замовлення є недопустимим. В окремих випадках допускається додаткове замовлення та поставка товару «день в день» (при замовленні до 9-00 години доставка товару до 13-00 години). Постачання товару здійснюється щоденно з 6-00 до 6-30 год. у тому числі, у вихідні та святкові дні, незважаючи на складні погодні умови на підставі отриманих заявок Замовника протягом року. Використовується автотранспорт постачальника. Постачальник, протягом одного дня з дня після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника: tender_kuookl@ukr.net 4.2. Місце поставки товару: 65025, м. Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26 та/або Відокремлений підрозділ Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68606, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна, 182/1» та/або Відокремленого підрозділу Дунайська філія КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» за адресою: 68601, Одеська область, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а. Доставка Товару до Замовника, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору  
Тип оплати Повторювана поставка  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 1 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 55000 кілограм
2)
Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26, м. Ізмаїл, вул. Телеграфна,182/1, м. Ізмаїл, вул. Портова, 11-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Умови постаки: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 Картопля столова рання, клас екстра, ДСТУ 9221
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 кілограм

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.01.2025 14:08
Версія документу від: 28.01.2025 14:08
ID: ddffe20fae52444d88eefc8d10a6ea35
Проект договору
проект договору з Забезпеченням(продукти).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.01.2025 14:08
Версія документу від: 28.01.2025 14:08
ID: cd5fe71bf9454be2b2a5fd344125f334

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Ні  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Так  
    Оскарження умов тендерної документації Ні  
    Оскарження результатів визначення переможця Ні  
    Оскарження відміни закупівлі Ні  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Термін збирання: пізня
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025
    Клас: екстра
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025
    Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025
    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    Критерій відноситься до предмету закупівлі Картопля столова рання, клас екстра, ДСТ
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Термін збирання: рання
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025
    Клас: екстра
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025
    Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 28.01.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 28.01.2025 14:09  
    Початок періоду прийому пропозицій 28.01.2025 14:09  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.02.2025 10:00  
    Дата початку аукціону очікується  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Одеська обласна клінічна лікарня" Одеської обласної ради"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 01998526  
    Юридична адреса 65025, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ЗАБОЛОТНОГО, будинок 26  

    Реєстр пропозицій

    Дата і час розкриття 03.02.2025 10:00
    Учасник
    Початкова пропозиція
    Остаточна пропозиція
    Документи пропозиції
    1
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    ID: b7b70e7ac0844116a573bd3a578f4a82
    1`681`000.00
    Гривня з ПДВ
    2
    ФОП БОБОШКО НАДІЯ ІВАНІВНА
    ID: 898480f3dca94b6ba62680eae24652cc
    1`700`000.00
    Гривня з ПДВ
    3
    ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА"
    ID: 4e4080c7f5ba4876ba36c068c8ae16b8
    1`870`000.00
    Гривня з ПДВ
    4
    ТОВ "ФУД СІТІ КР"
    ID: a2d14c58be1c48a1affbfd857b2d8eff
    1`660`200.00
    Гривня з ПДВ
    5
    ФОП "ЧАКИРУ АННА МИКОЛАЇВНА"
    ID: 2fba3ca6da6945a889f5b06d19980fa7
    1`865`000.00
    Гривня з ПДВ

    Протокол розкриття

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Статус
    Документи
    1
    1`660`200.00
    Гривня з ПДВ
    Пропозиція відхилена
    10.02.2025 12:24
    3
    1`700`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    4
    1`865`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався
    5
    1`870`000.00
    Гривня з ПДВ
    Не розглядався

    Повідомлення про намір укласти договір

    Учасник
    Остаточна пропозиція
    Дата та час публікації
    ФОП "ЄРЬОМІН СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"
    Код ЄДРПОУ: 2386915339
    1`681`000.00
    Гривня з ПДВ
    10.02.2025
    12:49

    Укладені договори

    Номер договору
    38/02П
    Дата підписання
    14.02.2025
    Дата початку дії
    14.02.2025
    Дата завершення дії
    31.12.2025
    Ціна договору
    1`681`000.00 Гривня без ПДВ