Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 16.01.2025 17:09. Дата останніх змін - 28.02.2025 13:59

Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2"

Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-16-016757-a  
ID d398fea0b6cc410c97c5b8ff6276650d  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-16-006791-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
10`745`40008 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. У цій тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються оскільки передбачені затвердженою проєктную документацією та вживаються у значенні «або еквівалент». Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника та підставі затвердженої проєктної документації Замовник здійснює закупівлю даних робіт, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідає потребам та вимогам замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
Загальна очікувана вартість закупівлі 10`745`400.08 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 53`700.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
16.01.25
Період уточнень
до 21.03.25
Період оскаржень
до 21.03.25
Подання пропозицій
до 24.03.25
Залишилось 8 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
25.03.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 10`745`400.08 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 107`454.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 53`700.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 25.03.2025 12:16  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Інша подія  
Опис 4.1. Оплата за цим Договором у розмірі _____ відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1. цього Договору (зазначається переможцем на стадії укладення договору про закупівлю цифрами та прописом, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від Договірної ціни, що зазначена у п. 2.1.) здійснюється у формі документарного акредитива, що відкривається за дорученням Замовника на користь Виконавця. Оплата за договором, за виключенням погашеного акредитиву, здійснюється за фактично виконані роботи відповідно до п. 4.11 Договору. 4.2. Відкриття акредитиву та здійснення за ним оплати відбувається за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899. 4.3. Замовник у строк, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів з дня настання умов, що викладені у п. 4.2., та отримання листа на відкриття акредитиву від Виконавця здійснює відкриття акредитиву.  
Тип оплати Аванс  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 30%  
Період 20 календарні дні  
Подія Виконання робіт  
Опис 4.11. Замовник здійснює оплату за фактично виконані Роботи шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично виконаних Робіт, за вираховуванням суми за відкритим акредитивом згідно п. 4.1. цього Договору та за умови отримання зареєстрованої податкової накладної після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на виконані Виконавцем Роботи, протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ). 4.12. Оплата та приймання виконаних Робіт здійснюється лише за наступних умов (відкладальна обставина згідно з ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України): - у разі затвердження фінансового плану ДП «АМПУ» на відповідний календарний рік та наявності в ньому витрат на закупівлю Робіт, що є предметом Договору з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 03.10.2012р. № 899.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 70%  
Період 20 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Капітальний ремонт будівлі головної бухгалтерії порта та їдальні №2, інв.№066552, Одеської філії ДП "АМПУ" за адресою м.Одеса, Митна площа,1/2"
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Критерії прийнятності
додаток 1.1.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2025 17:05
Версія документу від: 16.01.2025 17:05
ID: 66c84138877d41ebbbd777a009644891
Критерії прийнятності
додаток 1.2.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2025 17:05
Версія документу від: 16.01.2025 17:05
ID: 6ecf5a1348e1447aa124b77915599d85
Критерії прийнятності
додаток 1.3.1.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2025 17:05
Версія документу від: 16.01.2025 17:05
ID: 0d3bd9b333e9475f93da63e93ad42ee5
Тендерна документація
2. ТД - кап. ремонт бухгалтерії (із змінами) 28.02.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2025 13:58
Версія документу від: 28.02.2025 13:58
ID: ba87bc75daf04e60a2655869c6b60961
Тендерна документація
2. ТД - кап. ремонт бухгалтерії (із змінами) 14.02.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2025 14:40
Версія документу від: 14.02.2025 14:40
ID: ba87bc75daf04e60a2655869c6b60961
Тендерна документація
2. ТД - кап. ремонт бухгалтерії (із змінами).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.01.2025 10:51
Версія документу від: 22.01.2025 10:51
ID: ba87bc75daf04e60a2655869c6b60961
Тендерна документація
2. ТД - кап. ремонт бухгалтерії.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2025 17:05
Версія документу від: 16.01.2025 17:05
ID: ba87bc75daf04e60a2655869c6b60961
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2025 13:59
Версія документу від: 28.02.2025 13:59
ID: e6d38b0056534b85811dd7039b026e9e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2025 14:55
Версія документу від: 14.02.2025 14:55
ID: e6d38b0056534b85811dd7039b026e9e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2025 14:40
Версія документу від: 14.02.2025 14:40
ID: e6d38b0056534b85811dd7039b026e9e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.01.2025 10:52
Версія документу від: 22.01.2025 10:52
ID: e6d38b0056534b85811dd7039b026e9e
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.01.2025 17:09
Версія документу від: 16.01.2025 17:09
ID: e6d38b0056534b85811dd7039b026e9e
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 22.01.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.01.2025 10:51
Версія документу від: 22.01.2025 10:51
ID: 5cc22f2e66ba4e878eaabb66cabe5bbd
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 14.02.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.02.2025 14:40
Версія документу від: 14.02.2025 14:40
ID: f5b3e8c7b00740ad986e427864607c0c
Тендерна документація
3. Перелік змін до ТД та оголошення 28.02.2025.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.02.2025 13:58
Версія документу від: 28.02.2025 13:58
ID: 7dcd86cba6ad4ddb92f2ea980d9730db

Ви можете завантажити відразу всі документи до цієї закупівлі

    Завантажити всі документи

    Параметри тендеру

    Електронний аукціон Так  
    Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
    Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
    Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
    Попередня кваліфікація Ні  
    Мінімальна кількість пропозицій 1  
    Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
    Оскарження умов тендерної документації Так  
    Оскарження результатів визначення переможця Так  
    Оскарження відміни закупівлі Так  
    Очікувана вартість Так  
    Оскарження результатів кваліфікації Ні  
    Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
    Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
    Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
    Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
    Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
    Тривалість кваліфікації 0  
    Обмежений доступ Ні  

    Опис критеріїв

    Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
    Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Інформація на підтвердження вимог пп.2 п. 45 Особливостей. Учасником надається довідка в довільній формі з інформацією про наявність чи відсутність раніше укладених договорів з Замовником, за якими Учасник не виконав свої зобов’язання, що призвело до дострокового розірвання такого/таких договору(ів) і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність впливу на прийняття рішення замовника
    Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Вчинення корупційних правопорушень
    Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Юридичною особою підтверджується, що
    Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Вчинення економічних правопорушень
    Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Вчинення кримінальних правопорушень
    Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
    Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Порушення справи про банкрутство
    Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
    Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    Фізичною особою підтверджується, що
    Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Юридичною особою підтверджується, що
    Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Резидентом підтверджується, що
    У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Нерезидентом підтверджується, що
    Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Мова (мови) тендерної пропозиції
    Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
    Критерій відноситься до тендеру
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Мова тендерної пропозиції: Українська
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Забезпечення тендерних пропозицій
    Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухг
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Учасник підтверджує, що
    Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Замовником вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: гарантія банківської установи у вигляді електронного документу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі: 53 700,00 грн (п’ятдесят три тисячі сімсот гривень 00 коп.) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше 91 (дев’яносто одного) дня з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, зазначеного в оголошенні про проведення закупівлі. Банківська гарантія повинна бути складена за Формою забезпечення тендерної пропозиції згідно з Додатком 6 до Тендерної документації Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (із змінами), а також з урахуванням вимог Постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та цієї тендерної документації. Гарантія надається учасником Замовнику у вигляді електронного документу, оформленого та підписаного у відповідності до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», чинних Уніфікованих правил для гарантій за вимогою, розроблених Міжнародною торговою палатою, таким чином, що має силу оригіналу, або за допомогою системи S.W.I.F.T. з використанням міжнародних стандартів. У випадку, якщо текст гарантії чи її реквізити викладені іншою, крім української, мовою, учасник додатково завантажує роздрукований текст гарантії з реквізитами (відповідне S.W.I.F.T. повідомлення) разом із нотаріально завіреним перекладом на українську мову. Файл з кваліфікованим електронним підписом та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) (створюється програмним комплексом, зазвичай, з розширенням p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником, шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс. Додатково, учасник надає у складі тендерної пропозиції ліцензію НБУ у вигляді Витягу із Державного реєстру банків про надання банку права на здійснення банківської діяльності, що надає банківську гарантію учаснику, документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації (припинення). Замовник самостійно перевіряє відповідну інформацію у відкритих джерелах, зокрема на офіційному сайті НБУ. Інформація та реквізити Замовника для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Назва: державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Одеської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» Код за ЕДРПОУ: 38728457 Юридична адреса: Україна, 65026, Одеська область, місто Одеса, Митна площа, буд. 1. Банк: поточний рахунок № UA073204780000026006212003051 в ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК», м. Київ. МФО 320478 Учасниками-нерезидентами банківська гарантія може бути надана у іноземній валюті, розмір якої еквівалентний 53 700,00 грн за офіційним курсом гривні до іноземної валюти, у якій надається забезпечення тендерної пропозиції, встановленим Національним банком України на дату видачі банківської гарантії. Банківська гарантія надана через банк-нерезидент, має бути авізована через один із зазначених банків: Назва та місцезнаходження банку МФО банку S.W.I.F.T. банку Філія АТ «Укрексімбанк» 322313 EXBSUAUX м. Одеса ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» 320478 UGASUAUK м. Київ Філія – Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк» 328845 SBUAUKODE м. Одеса Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника.) Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Забезпечення виконання договору про закупівлю
    Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
    Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухг
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Забезпечення виконання договору
    При наданні забезпечення підтверджується, що
    Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю (Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.) Очікуване значення: 5 відсоток
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.) Очікуване значення: 30 день
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Форма забезпечення: Іншій формі
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації. (Замовник на підставі статті 27 Закону вимагає від переможця надання ним не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю. Вид забезпечення виконання договору - застава грошових коштів. Розмір забезпечення виконання договору – сума, еквівалентна 5 (п’ять) % від вартості договору про закупівлю. Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі, до дня укладання договору, внесення ним забезпечення виконання даного договору, яке надається у вигляді застави грошових коштів на п/р Замовника, відповідно до розділу 14 проєкту договору (Додаток 5 до тендерної документації). Замовник повертає Виконавцю заставу після належного (без порушень) виконання ним умов цього Договору або дострокового розірвання цього Договору Сторонами (за умови відсутності на дату розірвання Договору порушень виконання зобов’язань за цим Договором з вини Виконавця), а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору недійсними та/або у випадках, передбачених у пункті 21 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, але не пізніше ніж протягом 7 (семи) календарних днів з дня настання зазначених обставин. У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого підпункту 3 пункту 44 Особливостей: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів переможця. Забезпечення виконання Договору, не повертається переможцю у випадках невиконання та неналежного виконання робіт, дострокового припинення Договору або його розірвання з вини переможця. Умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю згідно із статтею 27 Закону та проєкту договору – Додаток 5 до тендерної документації.) Очікуване значення: Так
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухг
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи. Довідка за формою згідно Додатку 1.1.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1. автомобіль бортовий, вантажопідйомністю 5 т або більше (1 од. або більше); 2. кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т або більше (1 од. або більше); 3. навантажувач одноковшевий, вантажопідйомністю 1 т або більше (1 од. або більше); У якості підтвердження зазначеного у довідці обладнання та матеріально-технічної бази, до довідки надається: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - договір (и) дійсний (і) та чинний (і), протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів або гарантійний лист учасника про передачу та отримання техніки; - лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі. У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого / таких суб’єктів. До довідки додаються діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору копії Дозволів або декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, видані учаснику, власнику або іншому суб’єкту господарювання, якого учасник планує залучити як субпідрядника/співвиконавця, необхідних для виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі** на обладнання, яке зазначено у довідці: - крани на автомобiльному ходу; У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом*** ** Відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107 (із змінами). Зміст дозволів та/або декларації щодо місця виконання робіт підвищеної небезпеки має поширюватись на територію об’єкту Замовника відповідно до положень Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 №1107(із змінами). ***Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» від 6 вересня 2005 року № 2806-IV (із змінами).
    Документ до закупівлі:додаток 1.1.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність працівників відповідної кваліфікації
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
    Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухг
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи. Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1. машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п.1.1. цього додатку*; *на кожну одиницю техніки має бути зазначено щонайменш одного працівника. 3 монтажники будівельні (2 особи або більше); 4 виконавець робіт (1 особа або більше); 5 штукатур (1 особа або більше); 6 маляр (1 особа або більше). До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: машиністів кранів автомобільних; - посвідчення водія** або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування дорожньо-будівельними машинами: екскаваторами, котками дорожніми; - посвідчення водія**, які надають право керування автомобілями бортовими, автомобілями-самоскидами або іншими вантажними автомобілями; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; - кваліфікаційний сертифікат інженера – геодезиста, який виданий Кваліфікаційною комісією***. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі, якщо договір послуг/перевезення необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору (ів) послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
    Документ до закупівлі:додаток 1.2.1.docx
    Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 14.02.2025

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025
    Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи. Довідка за формою згідно Додатку 1.2.1 за підписом учасника/ уповноваженої особи учасника з інформацією щодо наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт, а саме обов’язково зазначити про наявність: 1. машиністів/водіїв дорожньо-будівельних машин, кранів, водіїв в кількості, достатній для керування технікою (стосовно дорожньо-будівельних машин, кранів та автомобілів) учасника, наданої на виконання вимог п.1.1. цього додатку*; *на кожну одиницю техніки має бути зазначено щонайменш одного працівника. 3 монтажники будівельні (2 особи або більше); 4 виконавець робіт (1 особа або більше); 5 штукатур (1 особа або більше); 6 маляр (1 особа або більше). До Довідки мають бути надані: - копії підтвердження (посвідчення, сертифікат тощо) відповідної робітничої кваліфікації вищезазначених працівників Учасника, діючі на момент подання пропозиції та протягом строку дії договору: машиністів кранів автомобільних; - посвідчення водія** або посвідчення тракториста машиніста відповідної категорії, які надають право керування дорожньо-будівельними машинами: екскаваторами, котками дорожніми; - посвідчення водія**, які надають право керування автомобілями бортовими, автомобілями-самоскидами або іншими вантажними автомобілями; - трудові книжки (Учасник має право надати тільки першу та останню сторінки, які містять підтвердження роботи або в обсязі достатньому для підтвердження досвіду роботи) або трудові угоди або накази про призначення або цивільно-правові угоди працівників, зазначених в довідці; Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання з наданням відповідного договору/угоди. У разі, якщо договір послуг/перевезення необхідної техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) тощо, передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами тощо), Учасник у довідці на вказаних працівників зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору (ів) послуг/перевезення техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У разі залучення для підтвердження своєї відповідності цьому кваліфікаційному критерії потужностей інших суб’єктів господарювання, вищевикладені вимоги застосовуються до такого/таких суб’єктів. ** Замовник самостійно перевіряє наведену Учасником інформацію на офіційному веб-сайті Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ України.
    Документ до закупівлі:додаток 1.2.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 14.02.2025
    Наявність досвіду виконання аналогічного договору
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
    Критерій відноситься до лоту Капітальний ремонт будівлі головної бухг
    Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
    Підтверджується, що
    Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
    Прийнятні докази:
    Документ. Учасником для підтвердження інформації про відповідність учасника таким критеріям надаються нижчевизначені документи. Довідка за формою згідно Додатку 1.3.1 за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). До довідку надаються: Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) виконання робіт за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у довідці з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним під аналогічним договором вважається договір на виконання робіт, за наступними предметами: (поточний ремонт та/або капітальний ремонт та/або реконструкція та/або будівництво, який передбачає роботи по заміні віконних блоків площею не менше ніж 160 м2). Аналогічний договір має бути виконаний в повному обсязі. Для підтвердження відповідності цьому критерію достатньо 1-го аналогічного договору.
    Документ до закупівлі:додаток 1.3.1.docx
    Статус вимоги: "Активна"

    Дата публікації вимоги: 16.01.2025

    Дати та строки

    Дата публікації 16.01.2025 17:09  
    Завершення періоду уточнень 21.03.2025 00:00  
    Початок періоду прийому пропозицій 16.01.2025 17:12  
    Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 24.03.2025 10:00  

    Закупівельник (Проводить закупівлю)

    Найменування замовника Одеська філія ДП "АМПУ"  
    Код в ЄДРПОУ / ІПН 38728457  
    Юридична адреса 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1