Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 27.12.2024 18:02. Дата останніх змін - 02.01.2025 11:00

ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-27-012178-a  
ID 6e03b07128cd445888386ad97c555355  
Загальна очікувана вартість закупівлі
1`441`314`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 1`441`314`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 14`413`140.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
27.12.24
Період уточнень
до 02.01.25
Подання пропозицій
до 10.01.25
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
10.01.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні (Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік)

1. Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу (годування штатних тварин) військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік - N-03-10-01-001-000

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 1`441`314`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 7`206`570.00 Гривня  
Електронна банківська гарантія 14`413`140.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 10.01.2025 13:47  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до п. 3.1 та п. 5.10 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару та/або підписаного Сторонами Зведеного (-их) акта (-ів) на оплату Актів приймання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для особового складу військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9298170 комплект
2)
Продукти харчування (комплект продуктів харчування за Каталогом продуктів) для годування штатних тварин військових частин (установ) та військових навчальних закладів Збройних Сил України в стаціонарних та польових умовах на 2025 рік
Класифікація за ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1830 комплект

Тендерна документація

Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції 3PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: fa692dbc37094dc3ba8c56f73013c7a6
Нетипізований документ
Додаток № 2. Форма Цінова пропозиція 3PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: a69814fe4db0411e81722c461f7cb381
Нетипізований документ
Додаток № 3. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 65c369833547440da431736e4bef3fc0
Нетипізований документ
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників 3PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 2be175e38cb641df89e36d281993eeb9
Нетипізований документ
Додаток № 5. Лист-гарантія (Вимоги в частині антикорупційної перевірки).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: ba943775a4064b10872155b1676993cc
Нетипізований документ
Додаток № 6. Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: b71b1fc8ec3d4cf3bc027f75675f9136
Нетипізований документ
Додаток № 7. Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 8776c4f02b9149a09cc952f193a24ce8
Нетипізований документ
Додаток № 9. Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі для укладання договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 8ab1f126c2b548b3ac4bfa7e2ecf8d3c
Нетипізований документ
Додаток № 10. Періоди поставки та пакування харчових продуктів до Каталогу продуктів харчування.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 8dd5ae53729045768b19fb6c805159d3
Нетипізований документ
Додаток № 11. Каталог продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 89b5cd9175b9402787ecdf0d0562a78f
Нетипізований документ
Додаток № 12. Описи до продуктів харчування зі змінами.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: a3670330cfab43a3985bccf9d0116b91
Нетипізований документ
Додаток № 13. Орієнтовний, ретроспективний, місячний вантажопотік у розрізі найменувань продуктів.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 8cc213cd578e4e048c82eaf3ce5fa51d
Нетипізований документ
Додаток № 14. Граничні ціни до Каталогу продуктів харчування_оновлено.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 55a26fece9d64b1884770befab63e3aa
Нетипізований документ
Додаток № 15 Договір про співпрацю_Оновлений_24.12.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: ea30c0e0b6284244a5108a547fe55312
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі нова редакція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 93a1bc52700845c89a4554b152962524
Нетипізований документ
Додаток № 8. Проект договору харчі 2025_3PL .docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:02
Версія документу від: 27.12.2024 18:02
ID: 952b286be3b7477fbffc9cff07b8e6d5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 14:14
Версія документу від: 31.12.2024 14:14
ID: 1ecf6330c5534c3d9f542702111c2e5a
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.12.2024 18:03
Версія документу від: 27.12.2024 18:03
ID: 1ecf6330c5534c3d9f542702111c2e5a
Нетипізований документ
Перелік змін 3PL.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.12.2024 14:13
Версія документу від: 31.12.2024 14:13
ID: 931dae1dd91f40f8acc344e049ff0cf3

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 10 Календарних днів  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 Робочі дні  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту ДК 021:2015: 15890000-3 - Продукти харчу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі) та складає 14 413 140 грн. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635   в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313  Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 27.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 27.12.2024 18:03  
Завершення періоду уточнень 02.01.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 02.01.2025 11:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 10.01.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24