Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 13.12.2024 17:33. Дата останніх змін - 19.12.2024 19:00

Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-13-018891-a  
ID f999512ffab44db5be53b8ca631b8f65  
Загальна очікувана вартість закупівлі
80`172`300.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

N-02-01-03-000-0001 Місце поставки – Україна Куртка костюма утеплювача, вид 2 – 65 тис. шт

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 80`172`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 801`723.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  

Потрібна банківська гарантія?

 
Закупівля оголошена
13.12.24
Період уточнень
до 19.12.24
Подання пропозицій
до 02.01.25
Залишилось 11 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.01.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

N-02-01-03-000-0001

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 80`172`300.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 400`861.50 Гривня  
Електронна банківська гарантія 801`723.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом 02.01.2025 14:34  

Потрібна банківська гарантія?

 

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Куртка костюма утеплювача, вид 2
Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65000 штука

Тендерна документація

Нетипізований документ
new_kku_.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f59eb6a96c5d43aeba87971e6db0f9ee
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f7c5e36d3fbe490888e8866eb857fe84
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 469e19aed7ea4006b21afe8e9cde4579
Нетипізований документ
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 56daebe633b24feca4dfa4e422737119
Нетипізований документ
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 05dcc40a6df047f1bd524bb94ff3f69e
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: dcee82a7ec7b41018dcd013b89094fb8
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f69391f372d649129256fdcfb899d35e
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: d4fb9bf032be434995e16ea34beae4f2
Нетипізований документ
Додаток № 8. Проект договору.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 249b6b1098fc4cdf812e4ec06e45e830
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 631f4cf6511047dc80867cf8866cfe8e
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 89d39408ef9c42b995c659fe27e9ba03
Нетипізований документ
Розмірна сітка_Куртка_костюма_утеплювача_вид_2.xlsx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 5873878a200e41afb72b015493b8f304
Нетипізований документ
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: cdcd5c0482e9436a91e051cf3d178d95
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 1992ecb5ba2d4517b37a5b2e2eb1bbe1

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 10 Календарних днів  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 2 Робочі дні  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 1 Робочі дні  
Тривалість кваліфікації 20 Робочі дні  
Обмежений доступ Ні  

Опис критеріїв

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом. Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо: • вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим); • вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; • можливості часткової сплати суми гарантії. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною. Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 13.12.2024

Дати та строки

Дата публікації 13.12.2024 17:33  
Завершення періоду уточнень 19.12.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 19.12.2024 19:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 02.01.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24