Процедура закупівлі оголошена 13.12.2024 17:33. Дата останніх змін - 19.12.2024 19:00
Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-13-018891-a | |
ID | f999512ffab44db5be53b8ca631b8f65 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
80`172`300.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 4080.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
N-02-01-03-000-0001 Місце поставки – Україна Куртка костюма утеплювача, вид 2 – 65 тис. шт
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 80`172`300.00 Гривня (з ПДВ) | |
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції | 801`723.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
13.12.24
Період уточнень
до 19.12.24
Подання пропозицій
до 02.01.25
Залишилось 11 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.01.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Куртка костюма утеплювача, вид 2 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
N-02-01-03-000-0001
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 80`172`300.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 400`861.50 Гривня | |
Електронна банківська гарантія | 801`723.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 02.01.2025 14:34 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Куртка костюма утеплювача, вид 2
Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 65000 штука
|
Тендерна документація
Нетипізований документ
new_kku_.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f59eb6a96c5d43aeba87971e6db0f9ee
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f7c5e36d3fbe490888e8866eb857fe84
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 469e19aed7ea4006b21afe8e9cde4579
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 56daebe633b24feca4dfa4e422737119
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 05dcc40a6df047f1bd524bb94ff3f69e
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: dcee82a7ec7b41018dcd013b89094fb8
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: f69391f372d649129256fdcfb899d35e
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: d4fb9bf032be434995e16ea34beae4f2
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 8. Проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 249b6b1098fc4cdf812e4ec06e45e830
|
|
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 631f4cf6511047dc80867cf8866cfe8e
|
|
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 89d39408ef9c42b995c659fe27e9ba03
|
|
Нетипізований документ
Розмірна сітка_Куртка_костюма_утеплювача_вид_2.xlsx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 5873878a200e41afb72b015493b8f304
|
|
Нетипізований документ
ТС Пакування та маркування СКАН.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: cdcd5c0482e9436a91e051cf3d178d95
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 13.12.2024 17:33
Версія документу від: 13.12.2024 17:33
ID: 1992ecb5ba2d4517b37a5b2e2eb1bbe1
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 10 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 2 Робочі дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 1 Робочі дні | |
Тривалість кваліфікації | 20 Робочі дні | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Забезпечення тендерних пропозицій
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», з урахуванням вимог встановлених цим розділом.
Розмір забезпечення пропозиції: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі (частини предмета закупівлі). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою. Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку.
Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП або вказати метод перевірення справжності гарантії. Банківська гарантія не може містити додаткових умов щодо:
• вимог надання Принципалом листів або інших документів (крім випадків надання Принципалом повідомлення банку-гаранту про настання обставин, за яких строк дії Банківської гарантії вважається закінченим);
• вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
• можливості часткової сплати суми гарантії.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківські реквізити Замовника: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу», 04119, м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 13/24, код ЄДРПОУ 44830311, IBAN: UA933223130000026007000055635 в АТ «Державний експортно-імпортний банк України» МФО 322313 Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням, відхиляється Замовником.
Забезпечення пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі.
Якщо за результатами розкриття, пропозицій пропозиція Учасника буде визначена найбільш економічно вигідною та під час перевірки документів Учасника Замовником будуть виявлені невідповідності, які підлягають виправленню протягом 24 годин, відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ від 11 листопада 2022 р. № 1275, Учасник гарантує завантажити документи для виправлення таких невідповідностей протягом 24 годин після розміщення відповідної вимоги Замовника. У випадку не усунення невідповідностей з боку Учасника, Учасник погоджується з тим, що його пропозиція вважається відкликаною.
Якщо Учасник буде визнаний переможцем спрощеної закупівлі, він зобов’язується надати перелік документів згідно з ДОДАТКОМ № 9 до Оголошення у строк, що не перевищує два робочих дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Учасник погоджується, що ненадання таких документів в зазначений строк буде вважатися відмовою від укладання договору.
Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі:
1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі;
3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції.) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
|
Дати та строки
Дата публікації | 13.12.2024 17:33 | |
Завершення періоду уточнень | 19.12.2024 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 19.12.2024 19:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 02.01.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44830311 |
Юридична адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |