Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 18:18. Дата останніх змін - 22.11.2024 18:19
Меблі для їдальні для Надвірнянського ліцею №3 ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому (відповідний код ДК 021:2015:39143200-8 - Меблі для їдальні)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-22-016311-a | |
ID | 6eb409d268d04aaaad3e42e00ac865d3 | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-22-018419-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
259`360.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 612.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівля меблів для їдальні здійснюється на виконання заходів передбачених п. 10 Постанови КМУ №120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти».
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 259`360.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
22.11.24
Період уточнень
до 27.11.24
Період оскаржень
до 27.11.24
Подання пропозицій
до 30.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Аукціон
02.12.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Закупівля меблів для їдальні здійснюється на виконання заходів передбачених п. 10 Постанови КМУ №120 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти».
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 259`360.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`593.60 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 02.12.2024 13:34 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник протягом 30 банківських днів після підписання Сторонами видаткової накладної на Товар, за наявності коштів на розрахунковому рахунку, перераховує на поточний рахунок Постачальника кошти за поставлену партію Товару, що зазначається в накладній на Товар, виходячи з цін, визначених в Додатку №1 даного Договору. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 30 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Шафа для одягу
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, В. Великого, 11 (Надвірнянський ліцей №3)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
2) |
Табурет з масиву на металокаркасі
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, В. Великого, 11 (Надвірнянський ліцей №3)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 штука
|
3) |
Стіл для їдальні 6-місний
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, В. Великого, 11 (Надвірнянський ліцей №3)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 штука
|
4) |
Лави 6-місні на металокаркасі
Класифікація за ДК 021:2015: 39143200-8 - Меблі для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, В. Великого, 11 (Надвірнянський ліцей №3)
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 48 штука
|
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Додаток 1. Кваліф. та інші вимоги до учасників.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: 2a1b1f1795ea4452814a1931dc3c2c69
|
|
Проект договору
Додаток 3 проект договору.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: 6414749d081b4c2081d711104bc41b2a
|
|
Нетипізований документ
Додаток 4 - документи, які надаються переможцем торгів.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: a00537ed6b9c4117b005d56d2f1f3b4e
|
|
Тендерна документація
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: c0e327dc06b84544b7d0fbe82a0482e6
|
|
Тендерна документація
Додаток № 2 специфікація.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: bd5152f4976a407583b3fb38db16a108
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 18:18
Версія документу від: 22.11.2024 18:18
ID: 45816da445294b3b8dae7db586e0ab96
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 календарні дні | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 календарні дні | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 календарні дні | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 календарні дні | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.. 2.1. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
2.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
Документ до закупівлі:Додаток 1. Кваліф. та інші вимоги до учасників.docx
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.. 3.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, за формою Таблиці 1.
Таблиця 1
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
ПІБ Кваліфікація/
посада Загальний стаж роботи Працівник учасника
3.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
Документ до закупівлі:Додаток 1. Кваліф. та інші вимоги до учасників.docx
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору (не менше одного договору) за 2023 або 2024 рік.
Аналогічний договір – договір за яким зобов’язання Учасника, як сторони договору, полягало в поставці аналогічних предметів закупівлі товарів (меблів).
1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, та додатковими угодами/договорами за наявності таких.
1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, зазначеного (зазначених) в наданій Учасником довідці, а саме видаткові накладні або акти приймання-передачі або лист-відгук.
Документ до закупівлі:Додаток 1. Кваліф. та інші вимоги до учасників.docx
|
Дати та строки
Дата публікації | 22.11.2024 18:19 | |
Завершення періоду уточнень | 27.11.2024 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 22.11.2024 18:18 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 30.11.2024 09:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ НАДВІРНЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 43966794 |
Юридична адреса | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, 78400, Івано-Франківська обл., Надвірнянський р-н, місто Надвірна, вул.Грушевського, будинок 18 |