Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 24.09.2024 13:55. Дата останніх змін - 21.10.2024 19:26

Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-24-007689-a  
ID b85ab82ce37742dc9e75d24e594ca41a  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-24-009684-a  
Загальна очікувана вартість закупівлі
12`562`969.20 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Загальна очікувана вартість закупівлі 12`562`969.20 Гривня (з ПДВ)  
Загальний розмір забезпечення тендерних пропозиції 62`814.00 Гривня  
Процедура закупівлі Відкриті торги з особливостями  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля робіт  
Закупівля оголошена
24.09.24
Період уточнень
до 06.10.24
Період оскаржень
до 06.10.24
Подання пропозицій
до 09.10.24
Кваліфікація переможця
з 09.10.24
Пропозиції розглянуті
з 14.10.24
Завершена
21.10.24

Специфікація закупівлі

Лот №1. Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 12`562`969.20 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 62`814.85 Гривня  
Електронна банківська гарантія 62`814.00 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Виконання робіт  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 120 календарні дні  

Специфікація закупівлі

1)
Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Тендерна документація

Проект договору
Додаток № 5 - Проєкт договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 39d9b2c28d134b739f3df4994d97f7f2
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 6 - Зведений кошторисний розрахунок.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: ad30da72f794445dbd4746829d544fc3
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.1 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: e240747a35d5470687abcee601dead09
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.2 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 6358255b4da94dc88f38e5585720dce4
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.3 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 70fea47026a640a48ac12eed60053a94
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.4 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: cc0e87fca97a4b2e8bd2079fce22afa2
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.5 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: a9c7b45d6ac749c2a21b82bbc7d84d5e
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.6 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: eba41599bb4b433d9ec7841783564d8a
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.7 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: c847df639baa4a48b3614860f9cb7128
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.8 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 3e32bcf29b0e47b086e0a1b117095cc6
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.9 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 740aa7c2193647158caf3e90945c9d57
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.10 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: d3307c3d831b45538745dfc7a7c5b567
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.11 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 32545a7c701d49abad20c40fbf20a5c3
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 7.12 - Технічна специфікація.xls
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: e11f49f5b2c64a49ae44c3d4691fa99d
Тендерна документація
Тендерна документація - нова редакція.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:28
Версія документу від: 02.10.2024 16:28
ID: 46479420bb0e49a2b6b6f2769994b592
Тендерна документація
Тендерна документація.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 46479420bb0e49a2b6b6f2769994b592
Нетипізований документ
Додаток № 8 - Перелік документів інформації для Учасника - нова редакція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:28
Версія документу від: 02.10.2024 16:28
ID: 8f03603bfd9e4b9f84ac0526fc9e9d2d
Нетипізований документ
Додаток № 8 - Перелік документів інформації для Учасника.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 8f03603bfd9e4b9f84ac0526fc9e9d2d
Нетипізований документ
Додаток № 9 - Перелік документіві нформації для Переможця.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:36
Версія документу від: 24.09.2024 13:36
ID: 44fd88b7ff0f41c6be9fd2b12fe3b170
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 17:55
Версія документу від: 02.10.2024 17:55
ID: eabed68a00cb4eedbe9dcba1fdd3bcf5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:30
Версія документу від: 02.10.2024 16:30
ID: eabed68a00cb4eedbe9dcba1fdd3bcf5
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.09.2024 13:56
Версія документу від: 24.09.2024 13:56
ID: eabed68a00cb4eedbe9dcba1fdd3bcf5
Нетипізований документ
Перелік змін 02.10.2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 17:55
Версія документу від: 02.10.2024 17:55
ID: 65bd4ba8f01d40a38acee7e87ebc5b34
Нетипізований документ
Перелік змін 02.10.2024.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.10.2024 16:28
Версія документу від: 02.10.2024 16:28
ID: 65bd4ba8f01d40a38acee7e87ebc5b34

Параметри тендеру

Електронний аукціон Так  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Ні  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Так  
Оскарження результатів визначення переможця Так  
Оскарження відміни закупівлі Так  
Обмежений доступ Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 3 Календарних днів  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 5 Календарних днів  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 10 Календарних днів  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 3 Календарних днів  
Тривалість кваліфікації 0  

Опис критеріїв

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення організатору процедур
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Критерій відноситься до учасників процедури
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Архівована"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Критерій відноситься до тендеру
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Забезпечення тендерних пропозицій
Критерій відноситься до лоту Реконструкція приміщень харчоблоку та бу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 3 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 62 814,00 грн. (шістдесят дві тисячі вісімсот чотирнадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Критерій відноситься до лоту Реконструкція приміщень харчоблоку та бу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Наявність в учасника складського/виробничого приміщення у власності або на правах оренди (строком оренди не менше ніж до 31.12.2024). На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - копія документу щодо права користування складським/виробничим приміщенням. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Критерій відноситься до лоту Реконструкція приміщень харчоблоку та бу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах 1 (одного) головного інженера, 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 4 (чотирьох) працівників робітничих спеціальностей, в тому числі 1 (одного) електрика. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність працівників із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові та посади працівника; - копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або копії наказів про прийняття на роботу на усіх вказаних у довідці працівників; - копія наказу про призначення на посаду / виконання функцій інженера з охорони праці, копії документів про проходження навчання з охорони праці (посвідчення та протокол/витяг з протоколу); - копія документу, що надає електрику дозвіл працювати з напругою не менше 0,4 кВ; - копії особистих медичних книжок та медичних карток на усіх працівників робітничих спеціальностей, вказаних у довідці про наявність працівників (особисті медичні книжки мають бути надані за формою 1-ОМК, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, та медичні картки за формою № 140-5/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150 або наказом Міністерства охорони здоров’я України від 28.07.2014 № 527). ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.10.2024

Дата публікації вимоги: 24.09.2024
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції Учасником надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт на об’єкті будівництва та листа – відгуку від контрагенту. Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 10 000 000, 00 грн. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 02.10.2024
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Критерій відноситься до лоту Реконструкція приміщень харчоблоку та бу
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у складі тендерної пропозиції Учасником надається інформація та сканована копія відповідного договору, акту (- ів) виконаних робіт за формою № КБ-2в щодо виконання будь-яких будівельних робіт на об’єкті будівництва та листа – відгуку від контрагенту. Наданий аналогічний договір повинен бути на суму не менше ніж 10 000 000, 00 грн. На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі тендерної пропозиції мають бути надані: - довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору; - копія вказаного у довідці аналогічного договору та документів, що підтверджують виконання робіт за наданим договором (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); - лист-відгук від контрагенту із зазначенням номеру, дати договору та інформації про якісне виконання зобов’язань за договором. ) Очікуване значення: Так
Прийнятні докази:
Документ.
Статус вимоги: "Архівована" Дата архівування вимоги: 02.10.2024

Дата публікації вимоги: 24.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 24.09.2024 13:56  
Завершення періоду уточнень 06.10.2024 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 24.09.2024 13:55  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 09.10.2024 23:59  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40506248  
Юридична адреса 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 09.10.2024 23:59
Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
ID: abde8236a368463b94e885d70a1bf23f
12`560`278.79
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
12`560`278.79
Гривня з ПДВ
Переможець
14.10.2024 17:37

Повідомлення про намір укласти договір

Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ПП "ДНЕПРОГОРСТРОЙ"
Код ЄДРПОУ: 34824605
12`560`278.79
Гривня з ПДВ
14.10.2024
17:37

Укладені договори

Реконструкція приміщень харчоблоку та будівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 8» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд. 23
Номер договору
02РК/24
Дата підписання
21.10.2024
Дата початку дії
21.10.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
12`560`278.79 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
10`466`898.99 Гривня