Процедура закупівлі оголошена 29.11.2024 12:24. Дата останніх змін - 29.11.2024 12:24
Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701; Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-29-007251-a | |
ID | 5faf880b717444959401f86adf3a8f3b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-29-008294-a |
Очікувана вартість закупівлі
9`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний. Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" | |
Очікувана вартість закупівлі | 9`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
29.11.24
Подання пропозицій
до 04.12.24
Залишилось 5 днів Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Замовник оплачує отриманий товар протягом 10 банківських днів з моменту отримання товару. У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Горох сушений, колотий, зелений, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Лешко-Попеля, будинок 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний.
Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 9 кілограм
|
2) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Класифікація за ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Лешко-Попеля, будинок 1
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: З метою упередження отримання не якісної продукції просимо до моменту підписання договору надати документ із зазначенням назви торгової марки та чітким описом продукції. Якщо, під час постачання продукції протягом дії договору товар не буде співпадати з даним документом, то договір може бути розірваний.
Поставка Товару здійснюється Постачальником окремими (малими) партіями щоденно (у т.ч. у вихідні дні, у зв’язку з цілодобовим перебуванням учнів на пансіоні) згідно з наданою Замовником заявкою (телефоном, факсом, листом, або в інший спосіб) до 08.00 години наступного за днем заявки дня.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 300 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
ДОГОВІР ЗПП продукти.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 12:23
Версія документу від: 29.11.2024 12:23
ID: d25bb7b04bf840d1a674434da664c25c
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2024 12:24
Версія документу від: 29.11.2024 12:24
ID: 7753b09106bd4853985feb939513f1fc
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 7701 Очікуване значення: Так
Ґатунок : перший
Колір : зелений
Вид : колотий
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 Очікуване значення: Так
Клас : перший
Термін збирання : пізня
|
Дати та строки
Дата публікації | 29.11.2024 12:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 29.11.2024 12:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 04.12.2024 23:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальний заклад освіти "Навчально-реабілітаційний центр "Зоряний" Дніпропетровської обласної ради" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 20307568 |
Юридична адреса | 49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул Лешко-Попеля, буд.1 |