Процедура закупівлі оголошена 27.11.2024 11:01. Дата останніх змін - 27.11.2024 11:08
Офісні меблі (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-27-004504-a | |
ID | dfc7d11ef9834a3e9ab266fdfa6a8ffc | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-25-001266-a |
Загальна очікувана вартість закупівлі
268`800.00 Гривня
Вартість участі в цій закупівлі становить 612.00 Гривня
Зареєструйтесь та візьміть участь в аукціоні
або авторизуйтеся, якщо Ви вже є Учасником
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області | |
Загальна очікувана вартість закупівлі | 268`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
27.11.24
Період уточнень
до 02.12.24
Період оскаржень
до 02.12.24
Подання пропозицій
до 05.12.24
Залишилось 6 днів Поспішайте взяти участь!
Аукціон
05.12.24
Специфікація закупівлі
Лот №1. Офісні меблі
Параметри торгів
Очікувана вартість закупівлі | 268`800.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 2`688.00 Гривня | |
Дата початку аукціону за лотом | 05.12.2024 13:35 |
Умови оплати згідно із договором
Подія | Інша подія | |
Опис | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 5 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Крісло офісне
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 36 штука
|
2) |
Стілець офісний
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 81 штука
|
3) |
Стіл для відвідувачів
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 11 штука
|
4) |
Стіл комп’ютерний
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
5) |
Тумба мобільна
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
6) |
Стіл приставний
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 штука
|
7) |
Шафа офісна для паперу
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
8) |
Шафа для одягу
Класифікація за ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 штука
|
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація за Особливостями МЕБЛІ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версія документу від: 27.11.2024 11:01
ID: a3d06e8ca1f54230b25603cc9942c2fa
|
|
Тендерна документація
Додаток 1.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версія документу від: 27.11.2024 11:01
ID: 25188e636e184b9fb330f8903ac367f5
|
|
Тендерна документація
Додаток 2 до ТД (технiчне завдання).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версія документу від: 27.11.2024 11:01
ID: adddd616717a4f57876f229c24ec3b2b
|
|
Проект договору
Додаток 3.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версія документу від: 27.11.2024 11:01
ID: 94ab04e77e5e43478e4c2425dc1555ff
|
|
Тендерна документація
Додаток 4.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версія документу від: 27.11.2024 11:01
ID: 8b7707262f754a0abe87e3d04e22fc9d
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:08
Версія документу від: 27.11.2024 11:08
ID: 21f2493c9192481da75072f4dc0aff73
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Так | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Ні | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Ні | |
Оскарження умов тендерної документації | Так | |
Оскарження результатів визначення переможця | Так | |
Оскарження відміни закупівлі | Так | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 3 Календарних днів | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 5 Календарних днів | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 10 Календарних днів | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 3 Календарних днів | |
Тривалість кваліфікації | 0 | |
Обмежений доступ | Ні |
Опис критеріїв
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Посилання на законодавство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Очікуване значення: Так
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Очікуване значення: Так
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Очікуване значення: Так
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Очікуване значення: Так
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Очікуване значення: Так
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Очікуване значення: Так
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Очікуване значення: Так
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Очікуване значення: Так
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Посилання на законодавство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Очікуване значення: Так
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Посилання на законодавство
Підтвреджується, що
1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І: Форма І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» № з/п Наявне (наявні) виробниче (виробничі) приміщення / офіс (офіси) із зазначенням його (їх) найменування, виробничого призначення, місця розташування (вказати підставу користування: власне чи орендоване тощо) Перелік діючого обладнання, механізмів та інструментів, транспортних засобів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі та кількості (вказати: власне або орендоване чи залучене тощо) 1 2 3 … ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, тощо; 3) для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів, вказаних учасником у третій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, механізм чи інструмент, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель; Обов’язкова наявність у учасника спеціалізованого транспортного засобу, пристосованого для постачання товару відповідно до предмету закупівлі (меблів). Для підтвердження права власності на який (які) учасником надається свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів. За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає договір найму (оренди) транспортних засобів, або інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом. За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; У разі участі об’єднання учасників, надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо обладнання, машини і механізми є власними – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. Очікуване значення: Так
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Посилання на законодавство
Підтвреджується, що
1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІ: Форма ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю». № з/п Прізвище, ім`я, по батькові Посада (робоча профе сія) Освіта і спеціальність, розряд (у разі наяв ності) Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом/за трудовими договорами/за ЦПУ Досвід роботи за фахом (років / місяців) 1 2 3 4 5 6 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) обов’язкова наявність працівників (не менше 4) які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для: - виготовлення товару (у разі якщо учасник є виробником) (не менше трьох) - доставки товару, здійснення вантажно-розвантажувальних робіт та занесення товару до закладу (не менше одного, з документальним підтвердженням права керування транспортним засобом) - здійснення комплектації товару, що включає в себе: складання комплектуючих та встановлення готового зібраного товару, відповідно до вимог тендерної документації; (не менше двох) 3) оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (трудові договори/ ЦПУ, тощо), (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у Формі ІІ); 4) посвідчення (не менше одного) з охорони праці для посадових осіб (для ФОП - безпосередньо для фізичної особи підприємця). Очікуване значення: Так
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Посилання на законодавство
Підтвреджується, що
1) довідку щодо виконання учасником аналогічних договорів (не менше двох) у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІІ: Форма ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів» №№з/п Назва, код згідно з ЄДРПОУ (ІПН) та адреса замовника Номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, строк дії договору Посада, прізвище, ім`я, по батькові, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 3 4 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) оригінали або копії, зазначених у таблиці за формою, аналогічних договорів (не менше двох), виконаних у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду щодо постачання/виробництва та постачання аналогічного товару (меблів). 3) оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання-передачі товару та/або оригінал (оригінали) або копію (копії) видаткової накладної та/або актів здачі-приймання тощо, що свідчать про виконання у повному обсязі наданих аналогічних договорів відповідно до ціни кожного з наданих договорів, вказаних учасником у таблиці за формою ІІІ; 4) оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІІ, про належне виконання учасником аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів). Очікуване значення: Так
|
Дати та строки
Дата публікації | 27.11.2024 11:08 | |
Завершення періоду уточнень | 02.12.2024 00:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 27.11.2024 11:01 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 05.12.2024 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 14099344 |
Юридична адреса | 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |