Процедура закупівлі оголошена 23.11.2024 10:29. Дата останніх змін - 23.11.2024 10:29
Зарядні станції
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-11-23-000223-a | |
ID | 3ffc533215294f01b38f75b5690edc9f |
Очікувана вартість закупівлі
168`156.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв. 2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору. 3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів. 4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника. Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі. Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна. 5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим. 6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина А2777 | |
Очікувана вартість закупівлі | 168`156.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
23.11.24
Подання пропозицій
до 27.11.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | 1.Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 10 (десять) банківських днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі рахунку та видаткової накладної. Попередня оплата за цим Договором не передбачається. 2. Ціни вказуються у національній валюті України - гривнях з копійками. 3. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій рахунок. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Зарядні станції
Класифікація за ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12.12.2024
Умови постаки: 1. Місце поставки (передачі) Товару: м. Миколаїв.
2. Поставка (передача) Товару (в т.ч. його необхідної кількості) Постачальником Замовнику здійснюється в пункті поставки в термін до 12.12.2024 включно, але в будь-якому випадку не пізніше терміну Договору.
3. Приймання Товару за кількістю та якістю здійснюється представниками Замовника за наявності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару. В разі відсутності документів, що підтверджують кількість та якість поставленого Товару, Замовник відкладає його приймання до надання Постачальником відповідних документів.
4. Приймання Товару за кількістю та якістю оформлюється видатковою накладною, які підписуються представниками Замовника і Постачальника.
Датою приймання Товару за кількістю та якістю є дата підписання представниками Замовника Акту приймання-передачі.
Підтвердженням приймання Товару є належним чином оформлена видаткова накладна.
5. У випадку виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої кількості, відповідно до встановлених супровідних документів, Постачальник протягом 5 (п'яти) календарних днів здійснює допоставку належної кількості Товару або його заміну на якісний. Неякісний Товар вважається непоставленим.
6. Товар, поставлений без згоди Замовника, не передбачений Договором, поставлений з порушенням умов Договору або за його відсутності, якщо Замовник відмовився від прийняття його для використання, не приймається Замовником
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Дод №3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ з ПДВ.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:28
Версія документу від: 23.11.2024 10:28
ID: b0d3dc0ef70f48bcb7712b7322682122
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2024 10:29
Версія документу від: 23.11.2024 10:29
ID: 90ce1e718a974b2aa4f0f21fb2de17e3
|
Параметри тендеру
Електронний аукціон | Ні | |
Послідовний порядок розгляду пропозицій | Так | |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю | Так | |
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю | Так | |
Попередня кваліфікація | Ні | |
Мінімальна кількість пропозицій | 1 | |
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками | Так | |
Оскарження умов тендерної документації | Ні | |
Оскарження результатів визначення переможця | Ні | |
Оскарження відміни закупівлі | Ні | |
Обмежений доступ | Ні | |
Очікувана вартість | Так | |
Оскарження результатів кваліфікації | Ні | |
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій | 0 | |
Тривалість оскарження результатів кваліфікації | 0 | |
Тривалість оскарження результатів визначення переможця | 0 | |
Тривалість оскарження відміни закупівлі | 0 | |
Кількість днів для надання пояснень на звернення | 0 | |
Тривалість кваліфікації | 0 |
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Функція швидкої зарядки Очікуване значення: Так
Максимальна зарядна напруга ?:tender criteria requirement min_maxValue: 220 - 220
Загальна потужність ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 2000
Ємність батареї ?:tender criteria requirement min_maxValue: 610000 - 610000
Вихід розетка 220 в Очікуване значення: Так
Кількість вихідних USB ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4
Дисплей Очікуване значення: Так
Заряджання станції від сонячної панелі Очікуване значення: Так
Тип батареї : lifepo4
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.253 - 2.253
Вага ?:tender criteria requirement min_maxValue: 31.15 - 31.15
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 12
Бренд : ПРОМАВТОМАТИКА
|
Дати та строки
Дата публікації | 23.11.2024 10:29 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 23.11.2024 10:29 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 27.11.2024 00:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Військова частина А2777 |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26614165 |
Юридична адреса | Україна |