Процедура закупівлі оголошена 26.09.2024 14:24. Дата останніх змін - 26.09.2024 14:24
Продукти харчування (надалі Товар) згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 15540000-5 – Сирні продукти: (1) Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15544000-3 – твердий сир); 2) Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15542200-1 – м’який сир)
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-26-008208-a | |
ID | e219997369fe45d6957f4601f5b2881d | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-26-009757-a |
Очікувана вартість закупівлі
47`500.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Очікувана вартість закупівлі | 47`500.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Опис | Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024р. | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 25 кілограм
|
2) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
Класифікація за ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Умови постаки: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 400 кілограм
|
Тендерна документація
Проект договору
дог..docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:23
Версія документу від: 26.09.2024 14:23
ID: 2fa318cade494126b94529d16e533d06
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:24
Версія документу від: 26.09.2024 14:24
ID: af0be50092504c43bcb175f9b0d95b14
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Очікуване значення: Так
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Очікуване значення: 50
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Очікуване значення: Так
Добавки :
Масова частка жиру Очікуване значення: 9
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.09.2024 14:24 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.09.2024 14:24 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 01.10.2024 17:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 42732411 |
Юридична адреса | 38751, Україна, Полтавська область, с. Розсошенці, вул. Перспективна, буд. 13 |