Процедура закупівлі оголошена 26.09.2024 14:23. Дата останніх змін - 26.09.2024 14:23
Канцелярські товари
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-26-008190-a | |
ID | adf7eb04983a4cdb9c584e871af6077d | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-26-009350-a |
Очікувана вартість закупівлі
7`200.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" | |
Очікувана вартість закупівлі | 7`200.00 Гривня (з ПДВ) | |
Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій | |
Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
26.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!
Умови оплати згідно із договором
Подія | Поставка товару | |
Тип оплати | Післяплата | |
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
Період | 10 робочі дні |
Специфікація закупівлі
1) |
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Центральна, 26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
|
2) |
Паперові блоки для нотаток
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
|
3) |
Ручки кулькові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
4) |
Маркери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
|
5) |
Лотки для паперів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу
- 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 .
- 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9
Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
|
Тендерна документація
Проект договору
Проєкт договір.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:22
Версія документу від: 26.09.2024 14:22
ID: 5a812b1af3534ce28586f6c993ed69af
|
|
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:23
Версія документу від: 26.09.2024 14:23
ID: 004a218d0c814d5993f287393f416584
|
Опис критеріїв
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір : білий
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 100
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Формат : A4 (210х297 мм)
Бренд : MAESTRO
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
З клейким шаром :
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 90 - 90
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 60 - 85
Кількість листів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 1500
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Довжина стрижня ?:tender criteria requirement min_maxValue: 119 - 119
Товщина лінії ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Колір чорнила : синій
Змінний стрижень : 1
Матеріал корпусу : пластик
Вид : неавтоматична
Тип : кулькова
Бренд : FLAIR
Наявність ергономічних вставок :
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Колір : чорний
Товщина лінії письма : 0.1-0.8, 1
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Посилання на законодавство
Підтверджується, що
Формат паперу : A4
Колір корпусу : прозорий
Тип лотка : горизонтальний
Матеріал лотка : пластик
|
Дати та строки
Дата публікації | 26.09.2024 14:23 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 26.09.2024 14:23 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 01.10.2024 10:00 | |
Дата початку аукціону | очікується |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 36364624 |
Юридична адреса | 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А |