Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 26.09.2024 14:23. Дата останніх змін - 26.09.2024 14:23

Канцелярські товари

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-26-008190-a  
ID adf7eb04983a4cdb9c584e871af6077d  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-26-009350-a  
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"  
Очікувана вартість закупівлі 7`200.00 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
26.09.24
Подання пропозицій
до 01.10.24
Залишилось 4 дні. Поспішайте взяти учаcть! Поспішайте взяти участь!

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 робочі дні  

Специфікація закупівлі

1)
Папір офісний, форматний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Центральна, 26
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 пачка
2)
Паперові блоки для нотаток
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 пачка
3)
Ручки кулькові
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
4)
Маркери
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20 штука
5)
Лотки для паперів
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.10.2024
Умови постаки: Поставка товару за заявкою замовника, за рахунок постачальника на адресу - 23100, Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Центральна, 26 . - 22500, Вінницька обл., м. Липовець, вул. Пирогова 9 Післяоплата 10 робочих днів від дня отримання Товару Замовником.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука

Тендерна документація

Проект договору
Проєкт договір.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:22
Версія документу від: 26.09.2024 14:22
ID: 5a812b1af3534ce28586f6c993ed69af
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:23
Версія документу від: 26.09.2024 14:23
ID: 004a218d0c814d5993f287393f416584

Опис критеріїв

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Папір офісний, форматний
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір : білий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Непрозорість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 92 - 100
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Товщина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 103 - 103
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Білизна CIE ?:tender criteria requirement min_maxValue: 161 - 161
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 80 - 80
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Формат : A4 (210х297 мм)
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Бренд : MAESTRO
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Паперові блоки для нотаток
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
З клейким шаром :
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 90 - 90
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Щільність паперу ?:tender criteria requirement min_maxValue: 60 - 85
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Кількість листів ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 1500
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Ручки кулькові
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Довжина стрижня ?:tender criteria requirement min_maxValue: 119 - 119
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Товщина лінії ?:tender criteria requirement min_maxValue: 0.5 - 0.5
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Колір чорнила : синій
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Змінний стрижень : 1
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Матеріал корпусу : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Вид : неавтоматична
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Тип : кулькова
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Бренд : FLAIR
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Наявність ергономічних вставок :
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Маркери
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Колір : чорний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Товщина лінії письма : 0.1-0.8, 1
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерій відноситься до предмету закупівлі Лотки для паперів
Інформація для ознайомлення організатору процедур Інформація для ознайомлення учасникам процедур
Підтверджується, що
Формат паперу : A4
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Колір корпусу : прозорий
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Тип лотка : горизонтальний
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024
Матеріал лотка : пластик
Статус вимоги: "Активна"

Дата публікації вимоги: 26.09.2024

Дати та строки

Дата публікації 26.09.2024 14:23  
Початок періоду прийому пропозицій 26.09.2024 14:23  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 01.10.2024 10:00  
Дата початку аукціону очікується  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Територіальне медичне об’єднання "Вінницький обласний центр есктреної медичної допомоги та медицини катастроф Вінницької обласної Ради"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 36364624  
Юридична адреса 21018, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова, буд. 46-А