Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата створення моніторингу 12.08.2024 15:21. Дата останього редагування моніторингу 09.09.2024 17:36

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

ID моніторингу UA-M-2024-08-12-000039  
ID d973712eddb54d37ba615deb2c4d1cc7  

Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Моніторинг опубліковано
12.08.24
Порушення виявлені

ВИСНОВКИ

Опис За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 . За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.  
Тип виявленого порушення встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)  
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публікації 03.09.2024 18:07  
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального некомерційного підприємства «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 12 липня 2024 року №12/07/2 (із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, звернення за роз’ясненням від 19 липня 2024 року, відповідь на звернення від 22 липня 2024 року, вимогу про усунення порушення №UA-2024-07-12-009954-a.a1, рішення Замовника від 09 серпня 2024 року, тендерну пропозицію ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», протокольне рішення уповноваженої особи від 31 липня 2024 року №31/07, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, договір про закупівлю від 13 серпня 2024 року №145 (далі – Договір №145) та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 19 серпня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовником у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником інформації що підтверджує відповідність його кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Так, у підпункті 3 пункту 1. «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, та повинні надаватися учасниками в складі тендерної пропозиції» Додатку №1 до тендерної документації, встановлено що на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі, з обов’язковим зазначенням наступної інформації: найменування обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах; кількості; підстав користування (власне, оренда, найм, тощо). При цьому, Замовником у пункті 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу щодо розміщення в електронній системі закупівель інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, відповідно до вимог встановлених у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації. Так, Замовником у Додатку №2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації визначені обсяги та види робіт для виконання робіт з реконструкції мережі електропостачання будівлі стаціонару (літера Л) та будівлі пологового будинку (літера В) зі встановленням дизель-генератора для забезпечення резервного живлення в КНП «Вінницька міська клінічна лікарня «Центр матері та дитини» (далі – роботи з реконструкції мережі). Одночасно, для підтвердження інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: договірну ціну; пояснювальну записку; підсумкову відомість ресурсів; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат; розрахунок кошторисного прибутку. На виконання вимог Додатку №2 до тендерної документації учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», якого обрано переможцем, у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів витрат на роботи з реконструкції мережі. Так, у складі витрат на виконання робіт з реконструкції мережі, передбачених в розрахунку Договірної ціни, учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», враховано вартість експлуатації будівельних машин і механізмів. Згідно з даними розділу ІІ. Будівельні машини і механізми, підсумкової відомості ресурсів витрат для виконання робіт з реконструкції мережі, зазначено вартість експлуатації інвентора зварювального зі зварювальним струмом до 200 А. Проте, у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт визначених у технічних вимогах від 22 липня 2024 року №22/07/2024-09 наданої у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», відсутня інформація про наявність інвентора зварювального з технічними характеристиками, а саме, зі зварювальним струмом до 200 А. Поряд з цим, учасником ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» у вищезазначеній довідці наведено інформацію про наявність інвентора зварювального (напівавтомат Kaiser MIG-305 220В, 7,0 кВт) зі зварювальним струмом 305 А, на підставі користування згідно з договором про надання послуг від 10 січня 2024 року №10/01/2024-01 укладеного з ФОП «Барчук Г.С.». Крім того, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до пунктів 3.3 та 3.3.1 розділу 3. «Ціна договору» проєкту договору, який є невід’ємною частиною тендерної документації (Додаток №3) Замовником передбачено, що договірна ціна є твердою та розраховується відповідно до Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова). Заробітна плата в договірній ціні розраховується відповідно до «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №281 від 20 жовтня 2016 року (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27 липня 2018 року №196, зареєстрованим у Мін'юсті 16 серпня 2018 року за №931/32383). Водночас, у пункті 1.1 розділу I Настанови передбачено, що Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Так, пунктом 5.3 Настанови визначено, що вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу. Слід відмітити, що у період дії воєнного стану в Україні не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, врегульованих Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» (далі – Закон №2136), яким визначено особливості трудових відносин у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану». На період дії воєнного стану норми передбачені Законом №2136 мають пріоритет над Кодексом законів про працю України. Згідно із положеннями частини шостої статті 6 Закону №2136 на період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53 (тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів), частин третьої - п’ятої статті 67 (перенесення вихідного дня, що збігається зі святковим чи неробочим днем), статтей 71, 73 (святкові і неробочі дні) Кодексу законів про працю України. Отже, з урахуванням положень Закону №2136 та з урахуванням Указу Президента України від 06 травня 2024 року №271/2024, затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 06 травня 2024 року №271/2024, яким продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 14 травня 2024 року строком на 90 діб, показник середньомісячної норми тривалості робочого часу на 2024 рік складає 172,33 людино-години. Разом з тим, у пояснювальній записці, яку подано у складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович» (файл «Пояснювальна записка.pdf») зазначено, що середньомісячна норма тривалості робочого часу для будівельних, монтажних і ремонтних робіт складає 167,33 людино-години, для ремонтно-будівельних і ремонтно-монтажних робіт – 166,17 людино-години, для пусконалагоджувального персоналу – 165,58 людино-години, що є порушенням пункту 5.3 розділу V. Настанови. Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Враховуючи вищевказане, Замовник на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Постанови №1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП «Барчук Віталій Анатолійович», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, а також як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Постанови №1178, а уклав з ним Договір №145 на суму 1 550 755,48 грн.  
Виявлено порушення (так/ні) Так  
Дата створення 03.09.2024 18:07  
Документи    

Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення

Опис На виконання рішення Держаудитслужби у Вінницькій області між Замовником та ФОП Барчук Віталій Анатолійович було укладено Додаткову угоду № 1 від 09 вересня 2024р. на припинення зобов’язань за Договором № 145 від 13 вересня 2024р.  
Дата редагування  
Дата створення 09.09.2024 17:07  
Документи    

Підтвердження факту усунення порушення

Опис Порушення усунуто  
Результат усунення порушень Усунуто  
Результат по кожному типу встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій): Підтверджено  
Дата створення 09.09.2024 17:35  
Документи    

РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ

Опис підстав для здійснення моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.08.2024 №75-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.08.2024 №75-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2024-07-12-009954-a, 12.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу 12.08.2024 00:00  
Дата публікації 12.08.2024 17:41  
Дата створення 12.08.2024 17:41  
Документи    

УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ

Учасники моніторингу

Назва організації ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Ідентифікатор організації UA-EDR: 40479560  
Адреса організації Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактна особа ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 43) 266-13-92
laevskazakupivli@gmail.com 

Дати та терміни

Період моніторингу 12.08.2024 17:41 - 03.09.2024 00:00  
Дата публікації висновку про результати 03.09.2024 18:07 - 18.09.2024 00:00