Процедура закупки объявлена 19.11.2020 15:44. Дата последних изменений - 08.12.2020 00:03
Послуги страхування об'єкта: «Реконструкція центру естетичного виховання за адресою: вул. Грекова, 5 в м. Миргород Полтавська обл.» Коригування -
Идентификатор закупки | UA-2020-11-19-012592-c | |
ID | 3237c72495104e70bed674c9e222a77a |
Ожидаемая стоимость
72`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Мова пропозицій - українська. Номенклатура відповідає коду ДК
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ капітального будівництва Миргородської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 72`000.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 360.00 Гривна | |
Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
19.11.20
Период уточнений
до 25.11.20
Прием предложений
до 03.12.20
Квалификация
с03.12.20
Предложения рассмотрены
с03.12.20
Закупка не состоялась
08.12.20
24.11.2020, 15:04
Вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вимогу, щодо наявності саме у власності участника нежитлових приміщень (офісів) на території України вимогою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині належності приміщень, адже для здійснення статутної діяльності Участники можуть залучати субпідрядників та користуватись майном на підставі договору оренди.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону, якою встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників.
При цьому згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вважаємо вимогу, щодо наявності саме у власності участника нежитлових приміщень (офісів) на території України вимогою що обмежує конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в частині належності приміщень, адже для здійснення статутної діяльності Участники можуть залучати субпідрядників та користуватись майном на підставі договору оренди.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.11.2020, 15:48)
Шановний Учасник, дякуємо Вам за запитання!
Положення ст. ст. 16, 17, 22 Закону до данної закупівлі не застосовуються, оскільки вони регламентують проведення процедури "відкриті торги", а закупівля UA-2020-11-19-012592-c проводиться відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (спрощена закупівля).
Щодо зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги про наявність у власності учасника нежитлових приміщень (офісів) на території України,
Замовник внесе відповідні зміни.
Положення ст. ст. 16, 17, 22 Закону до данної закупівлі не застосовуються, оскільки вони регламентують проведення процедури "відкриті торги", а закупівля UA-2020-11-19-012592-c проводиться відповідно до ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (спрощена закупівля).
Щодо зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги про наявність у власності учасника нежитлових приміщень (офісів) на території України,
Замовник внесе відповідні зміни.