Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 03.03.2020 15:20. Дата последних изменений - 03.03.2020 15:20

виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)

Идентификатор закупки UA-2020-03-03-003528-a  
ID d8ac7f287f2243499a352e59dec6d71d  
Ожидаемая стоимость
1`693`861.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

відповідно до умов договору

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПрАТ "АК "Київводоканал"  
Ожидаемая стоимость 1`693`861.80 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
03.03.20
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
03.03.20

Условия оплаты согласно договора

Событие Выполнения работ  
Описание Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акти приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить не більше 80%, Виконавець надає Замовнику та по накладним передає ПД стадії «Робоча документація»  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 80%  
Период 30 Календарные дни  
Событие Выполнения работ  
Описание Умови оплати передбачені Розділом ІV. Порядок здійснення оплати: 4.3. Розрахунки проводяться у безготівковому вигляді за формою платіжного доручення, після підписання обома Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт та за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.4. Сторони домовились, що оплата, передбачена даним Договором, здійснюється тільки за умови отримання Замовником цільових бюджетних коштів від Головного розпорядника коштів на підставі ст.ст.46-49, ст.ст.70, 71, 78 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу до 30 днів з моменту отримання Замовником цільових бюджетних коштів. 4.6. Сторони домовились, що: - Акт приймання виконаних підрядних робіт від вартості робіт по стадії «Робоча документація» по Договору на суму, що становить 20%, підписується та оплачується Виконавцю після отримання останнього примірника погодженої ПД зі службами міста.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 20%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
виконання робіт по розробці проектної документації по об'єкту «Реконструкція каналізаційного колектора Д=1000-1200-2000-2200 мм на просп. Правди та вул. Попова на ділянці від вул. Маршала Гречки до вул. Сім’ї Кульженків у м. Києві», стадія – Робоча документація, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (71322000-1 Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва ДК 021:2015)
ДК 021:2015: 71322000-1 - Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 08162, Україна, Київська область, СМТ Чабани, вул. Машинобудівників, буд. 2-В, офіс 7
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2020
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Звіт_про_укладені_договори_просп_Правди.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.03.2020 15:14
Версия документа от: 03.03.2020 15:14
ID: ce675bce5a964086821a203a4f77919b
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.03.2020 15:15
Версия документа от: 03.03.2020 15:15
ID: 5d075f07f402496d910bf2df76d51b84

?:tender item config

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ПрАТ "АК "Київводоканал"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03327664  
Юридический адрес 01015, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Лейпцизька, 1-а  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы

Заключенные договоры

Номер договора
№ ПР0303
Дата подписания
03.03.2020
Дата начала действия
03.03.2020
Дата завершения действия
31.12.2020
Цена договора
1`693`861.80 Гривна с НДС
?:tender contract amountNet
1`411`551.50 Гривна