Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 18.07.2019 09:46. Дата последнего редактирования мониторинга 09.08.2019 09:10

Данные автоматических индикаторов риска. Публикация в СМИ, которые содержат ведомости о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2019-07-18-000002  
ID 00128bb849fd4674acc353528795a077  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка

Мониторинг опубликован
18.07.19
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту 2 наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» установлено порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій корпорації «Укртрансбуд» та товариства з обмеженою відповідальністю «Менеджмент Енерго» – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части составления форм документов в сфере публичных закупок, установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 23.07.2019 19:46  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 22 липня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного спеціалізованого підприємства «Чорнобильська АЕС» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 07.05.2019 протокол № 040, тендерні пропозиції корпорації «Укртрансбуд», товариства з обмеженою відповідальністю «Ютем-Інжиніринг» (далі - ТОВ «Ютем-Інжиніринг», Учасник 1), товариства з обмеженою відповідальністю «БК «Укрбудмонтаж» (далі – ТОВ «БК «Укрбудмонтаж»), товариства з обмеженою відповідальністю «Менеджмент Енерго»; протокол засідання тендерного комітету від 06.06.2019 № 03/27-0244, повідомлення про намір укласти договір від 11.07.2019. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – наказ № 490) у повідомленні про намір укласти договір відсутня інформація про джерело фінансування закупівлі, вид предмета закупівлі та умови оплати договору. Також установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник у додатку 2 тендерної документації установив вимогу до переможця торгів щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка міститься у відкритому єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним, а саме: довідку з Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство. Щодо тендерних пропозицій учасників ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж», яких Замовник допустив до оцінки, установлено їх невідповідність вимогам тендерної документації. Пунктом 3.6 додатку 1 тендерної документації визазначено, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з будівельних робіт повинен надати виконаний договір/контракт з додатками, які є його невід'ємною частиною. Крім того, у разі якщо роботи не завершені і продовжуються, необхідно надати діючий договір на виконання будівельних робіт на об'єкті будівництва за класом наслідків (відповідальності) СС3 або на будівництво/реконструкцію об'єктів V категорії складності, якщо договір був укладений до набрання чинності Закону України від 17.01.2017 №1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності». Водночас Учасник 1 у своїй тендерній пропозиції надав Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669 «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС», в якій зазначено, що документи, вказані у пункті 4 цієї Контрактної угоди спільно утворюють Контракт на завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» (далі - «Контракт»). Пунктом 4 Контрактної угоди визначено, що документи, які складають Контракт є його невід’ємною частиною, а саме: документ Контракту № 1 «Замовлення на Закупівлю; документ Контракту № 2 – дана Контрактна угода; документ Контракту № 3 «Загальні Положення та Умови»; документ Контракту № 4 «Спеціальні Положення та Умови»; документ Контракту № 5 «Обсяг робіт по будівництву»; документ Контракту № 6 «Графік виконання робіт за Контрактом»; документ Контракту № 7 «Опис позицій оплати»; документ Контракту № 8 «Таблиця платежів на Етапи робіт». Документи, що складають Контракт розглядаються як доповнюючи один одного. Отже, ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лише частину документів Контракту (Контрактну угоду № 106644 за Проєктом № 1669), що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Крім зазначеного, умовами пункту 3.6 додатка 1 тендерної документації встановлено обов’язковість надання позитивного листа-відгуку (у разі якщо роботи не завершені і продовжуються учасником) від замовника об'єкта будівництва, з яким співпрацює учасник на договірній основі, з обов'язковим зазначенням видів робіт, які учасник виконує на даному об'єкті. Також умовами тендерної документації вимагалось подання учасником в складі тендерної пропозиції дозволу на виконання будівельних робіт, який підтверджує клас наслідків (відповідальності) або категорію складності будівельних робіт, в якому мав бути вказаний учасник торгів. Разом з тим на виконання наведеної вимоги у складі своєї тендерної пропозиції Учасник 1 надав лист-відгук Компанії Holtec International від 03.04.2019 б/н, в якому зазначено наступне. Компанією Holtec International підписано Контракт № СhNPP/C-2/10/062 dsl 17/09/2007 з ДСП «Чорнобильська АЕС» на виконання робіт по завершенню будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) Проєкт № 1669 на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС». Між Компанією Holtec International та ТОВ «Ютем-Інжиніринг» укладено Контракт № 106644 від 18.04.2014, відповідно до якого ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є підрядником на виконання будівельно-монтажних робіт по даному проєкту. Також, у листі зазначено, що Компанія Holtec International підтверджує, що ТОВ «Ютем-Інжиніринг» є генеральним підрядником по проєкту «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2)». Також Учасник 1 надав Дозвіл на виконання будівельних робіт від 02.09.2014 № ІУ 115142450080, виданий Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, згідно з яким Замовником об’єкту будівництва «Завершення будівництва сухого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-2) на майданчику ДСП «Чорнобильська АЕС» є ДСП «Чорнобильська АЕС, а генеральним підрядником (підрядником) - ТОВ «Ютем-Інжиніринг». Таким чином ТОВ «Ютем-Інжиніринг» надав лист-відгук від Компанії Holtec International, яка не є Замовником об'єкта будівництва, про якого йдеться у листі-відгукі, що не відповідає вимогам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Своєю чергою, ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у своїй тендерній пропозиції надав договір від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073 та додаткові угоди до нього від 08.12.2017 № 1, від 19.02.2018 № 3, від 02.05.2018 № 5, б/д №6 та від 19.12.2018 № 8 без додатків, які є невід’ємною їх частиною (пункт 21.1 Договору від 18.10.2017 № 3-146-02-17-00073, пункти 7, 8 додаткової угоди від 08.12.2017 № 1, пункт 7 додаткових угод від 19.02.2018 № 3 та від 02.05.2018 № 5, пункт 6 додаткової угоди б/д №6, пункт 9 додаткової угоди від 19.12.2018 № 8), що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Крім того, у пункті 3.6 додатку 1 тендерної документації вимагалось надати технічні дані по проєкту у такому складі, зокрема: загальна кількість трудовитрат по проєкту; основні рішення по екрануванню зон виробництва робіт та шляхів доступу; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення; основні обсяги робіт по поводженню з радіоактивними відходами; загальну кількість радіоактивних відходів; основні рішення по поводженню з радіоактивними відходами; основні рішення по використанню засобів індивідуального захисту від радіаційного забруднення в процесі здійснення діяльності по поводженню з радіоактивними відходами. Проте учасник ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» у складі тендерної пропозиції не надав зазначеної інформації, що не відповідає умовам пункту 3.6 додатку 1 тендерної документації. Однак на порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та ТОВ «Ютем-Інжиніринг», як такі що не відповідали кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону та умовам тендерної документації і допустив зазначених учасників до оцінки. Відповідно до абзаців третього та шостого статті 31 Закону замовник відміняє торги, в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 23.07.2019 19:46  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України від 23 липня 2019 року про результати моніторингу закупівлі (файл додається)  
Дата публикации 09.08.2019 09:09  
Дата создания 09.08.2019 09:09  
Дата открытия производства  
Номер открытии производства  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Відповідно порушень зазначених у пункті 2 розділу ІІ «Констатуючої частини» висновку про результати моніторингу Державної аудиторської служби України від 23.07.2019 надаємо аргументовані заперечення щодо виявлених порушень: 1. щодо порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» – заперечуємо (файл з запереченнями додається), 2. щодо результатів аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) та установленого порушення частини третьої статті 17, пункту 2 частини другої статті 22 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається), 3. щодо результатів аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Ютем-Інжиніринг» та ТОВ «БК «Укрбудмонтаж» та установленого порушення пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону - заперечуємо (файл з запереченнями додається).  
Дата редактирования  
Дата создания 30.07.2019 15:46  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.07.2019 № 216 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 17.07.2019 № 216 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2019-03-15-001787-c 15.03.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків; повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 17.07.2019 00:00  
Дата публикации 18.07.2019 12:45  
Дата создания 18.07.2019 12:45  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
nalesnay.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 18.07.2019 12:45 - 09.08.2019 00:00  
Дата публикации решения о результатах 23.07.2019 19:46 - 07.08.2019 00:00