Процедура закупки объявлена 27.11.2024 11:01. Дата последних изменений - 27.11.2024 11:08
Офісні меблі (Джерело фінансування: кошти Пенсійного фоду України. Орган соціального страхування - Пенсійний фонд України. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбаченних Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (зі змінами))
Идентификатор закупки | UA-2024-11-27-004504-a | |
ID | dfc7d11ef9834a3e9ab266fdfa6a8ffc | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-11-25-001266-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
268`800.00 Гривна
Стоимость участия в этой закупке составляет 612.00 Гривна
Зарегистрируйтесь и примите участие в аукционе
или авторизируйтесь, если Вы уже являететсь Участником
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Відповідно до лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування на 2024 рік від 18.10.2024. Орган соціального страхування- Пенсійний фонд України. Джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 268`800.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
27.11.24
Период уточнений
до 02.12.24
Период обжалования
до 02.12.24
Прием предложений
до 05.12.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
05.12.24
Спецификация закупки
Лот № 1. Офісні меблі
Параметры торгов
Ожидаемая стоимость | 268`800.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 2`688.00 Гривна | |
Дата начала аукциона по лоту | 05.12.2024 13:35 |
Условия оплаты согласно договора
Событие | Другое событие | |
Описание | Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 5 Рабочие дни |
Спецификация закупки
1) |
Крісло офісне
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 36 штука
|
2) |
Стілець офісний
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 81 штука
|
3) |
Стіл для відвідувачів
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 11 штука
|
4) |
Стіл комп’ютерний
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
5) |
Тумба мобільна
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
6) |
Стіл приставний
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 2 штука
|
7) |
Шафа офісна для паперу
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
8) |
Шафа для одягу
ДК 021:2015: 39130000-2 - Офісні меблі
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 61022, Україна, Харківська область, м. Харків, За місцем розташування структурних підрозділів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 20.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 штука
|
Тендерная документация
Тендерная документация
Тендерна документація за Особливостями МЕБЛІ.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версия документа от: 27.11.2024 11:01
ID: a3d06e8ca1f54230b25603cc9942c2fa
|
|
Тендерная документация
Додаток 1.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версия документа от: 27.11.2024 11:01
ID: 25188e636e184b9fb330f8903ac367f5
|
|
Тендерная документация
Додаток 2 до ТД (технiчне завдання).docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версия документа от: 27.11.2024 11:01
ID: adddd616717a4f57876f229c24ec3b2b
|
|
Проект договора
Додаток 3.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версия документа от: 27.11.2024 11:01
ID: 94ab04e77e5e43478e4c2425dc1555ff
|
|
Тендерная документация
Додаток 4.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:01
Версия документа от: 27.11.2024 11:01
ID: 8b7707262f754a0abe87e3d04e22fc9d
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 27.11.2024 11:08
Версия документа от: 27.11.2024 11:08
ID: 21f2493c9192481da75072f4dc0aff73
|
?:tender item config
?:hasAuction | ||
?:hasAwardingOrder | ||
?:hasValueRestriction | ?:config no | |
?:valueCurrencyEquality | ||
?:hasPrequalification | ?:config no | |
?:minBidsNumber | 1 | |
?:hasPreSelectionAgreement | ?:config no | |
?:hasTenderComplaints | ||
?:hasAwardComplaints | ||
?:hasCancellationComplaints | ||
?:hasValueEstimation | ||
?:hasQualificationComplaints | ?:config no | |
?:tenderComplainRegulation | 3 | |
?:qualificationComplainDuration | 0 | |
?:awardComplainDuration | 5 | |
?:cancellationComplainDuration | 10 | |
?:clarificationUntilDuration | 3 | |
?:qualificationDuration | 0 | |
?:restricted | ?:config no |
Oписание критериев
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Ссылка на законодательство
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Ожидаемое значение: Да
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Ожидаемое значение: Да
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Ожидаемое значение: Да
|
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Ожидаемое значение: Да
|
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів) Ожидаемое значение: Да
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА Ожидаемое значение: Да
|
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Ссылка на законодательство
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська Ожидаемое значение: Да
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
Ссылка на законодательство
Підтвреджується, що
1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально – технічної бази, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою І: Форма І «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази» № з/п Наявне (наявні) виробниче (виробничі) приміщення / офіс (офіси) із зазначенням його (їх) найменування, виробничого призначення, місця розташування (вказати підставу користування: власне чи орендоване тощо) Перелік діючого обладнання, механізмів та інструментів, транспортних засобів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі та кількості (вказати: власне або орендоване чи залучене тощо) 1 2 3 … ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) для документального підтвердження наявності приміщення (приміщень), вказаного (вказаних) учасником у другій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) або копію (копії) документа (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності учасника або право користування зазначеним (зазначеними) учасником приміщенням (приміщеннями): витягу про реєстрацію права власності/свідоцтва про право власності або договору оренди, який повинен бути чинним на дату розкриття тендерної пропозиції, тощо; 3) для документального підтвердження наявності обладнання, механізмів та інструментів, вказаних учасником у третій графі таблиці форми І, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінали чи копії документів, що підтверджують право власності або користування чи залучення: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акту (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди, та/або договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо (вказані договори оренди/користування/про співпрацю/надання послуг повинні бути чинними на дату розкриття тендерної пропозиції). У разі надання документу (договору), що підтверджує право оренди (чи залучення) на відповідне обладнання, механізм чи інструмент, зазначений договір має містити конкретне посилання на назву, тип (марку) або модель; Обов’язкова наявність у учасника спеціалізованого транспортного засобу, пристосованого для постачання товару відповідно до предмету закупівлі (меблів). Для підтвердження права власності на який (які) учасником надається свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів. За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає договір найму (оренди) транспортних засобів, або інший документ, що підтверджує надання власником транспортних засобів Учаснику права користування транспортним засобом. За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасником для перевезення предмету закупівлі залучається суб’єкт господарювання (Перевізник), який здійснює перевезення вантажів, Учасник надає договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; У разі участі об’єднання учасників, надається узагальнена довідка, в якій зазначається: якщо обладнання, машини і механізми є власними – «власна, найменування власника», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. Ожидаемое значение: Да
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
Ссылка на законодательство
Підтвреджується, що
1) довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІ: Форма ІІ «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для виконання умов договору про закупівлю і які прийматимуть участь у виконанні умов договору про закупівлю». № з/п Прізвище, ім`я, по батькові Посада (робоча профе сія) Освіта і спеціальність, розряд (у разі наяв ності) Працює в організації учасника постійно/ за сумісництвом/за трудовими договорами/за ЦПУ Досвід роботи за фахом (років / місяців) 1 2 3 4 5 6 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) обов’язкова наявність працівників (не менше 4) які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для: - виготовлення товару (у разі якщо учасник є виробником) (не менше трьох) - доставки товару, здійснення вантажно-розвантажувальних робіт та занесення товару до закладу (не менше одного, з документальним підтвердженням права керування транспортним засобом) - здійснення комплектації товару, що включає в себе: складання комплектуючих та встановлення готового зібраного товару, відповідно до вимог тендерної документації; (не менше двох) 3) оригінал (оригінали) чи копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника та/або оригінали чи копії документів/оригінали чи копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з учасником (трудові договори/ ЦПУ, тощо), (щодо всіх працівників, інформація про яких наведена учасником у Формі ІІ); 4) посвідчення (не менше одного) з охорони праці для посадових осіб (для ФОП - безпосередньо для фізичної особи підприємця). Ожидаемое значение: Да
|
Наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Ссылка на законодательство
Підтвреджується, що
1) довідку щодо виконання учасником аналогічних договорів (не менше двох) у табличному вигляді, складену та заповнену за нижченаведеною формою ІІІ: Форма ІІІ «Довідка щодо виконання учасником аналогічних договорів» №№з/п Назва, код згідно з ЄДРПОУ (ІПН) та адреса замовника Номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна договору, строк дії договору Посада, прізвище, ім`я, по батькові, посада, номер телефону контактної особи замовника 1 2 3 4 ______________________________________________ Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи учасника, засвідчений печаткою (у разі її використання учасником) або П.І.Б. та підпис учасника-фізичної особи 2) оригінали або копії, зазначених у таблиці за формою, аналогічних договорів (не менше двох), виконаних у повному обсязі. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у Учасника досвіду щодо постачання/виробництва та постачання аналогічного товару (меблів). 3) оригінал (оригінали) або копію (копії) акту (актів) приймання-передачі товару та/або оригінал (оригінали) або копію (копії) видаткової накладної та/або актів здачі-приймання тощо, що свідчать про виконання у повному обсязі наданих аналогічних договорів відповідно до ціни кожного з наданих договорів, вказаних учасником у таблиці за формою ІІІ; 4) оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою ІІІ, про належне виконання учасником аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів). Ожидаемое значение: Да
|
Даты и сроки
Дата публикации | 27.11.2024 11:08 | |
Завершение периода уточнений | 02.12.2024 00:00 | |
Начало периода приема предложений | 27.11.2024 11:01 | |
Окончание периода приема предложений | 05.12.2024 00:00 |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Головне управління Пенсійного фонду України в Харківській області |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14099344 |
Юридический адрес | 61022, Україна, Харківська область, місто Харків, майдан Свободи, Держпром, 3 під'їзд, 2 поверх |