Процедура закупки объявлена 14.11.2024 17:25. Дата последних изменений - 20.11.2024 14:20
Капітальний ремонт багатоквартирного житлового будинку по вул. Бориса Гмирі, 2 м. Буча, Бучанського району, Київської області - Заходи з усунення аварій в багатоквартирному житловому фонді -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-14-016630-a | |
ID | b25d33ec50ba4c0f8b0380933437e48d |
Общая ожидаемая стоимость закупки
13`172`145.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 13`172`145.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
14.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
29.11.24
19.11.2024, 21:27
що до дискримінаційних умов
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику,вивчивши тендерну документацію за процедурою закупівлі, вимушені повідомити Вам, що деякі її вимоги протирічать положенням Закону України Про публічні закупівлі. Зокрема, вважаємо дискримінаційною вимогу тендерної документації замовника щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції окрему довідку в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки становить не менше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника. Дана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, суттєво звужує коло потенційних учасників, виключаючи тих, які вже мають укладені договори з Замовником протягом 2023-2024 років, продовжують їх належне виконання, отримуючи фінансування за виконані роботи тощо, але не мали достатньої фінансової спроможності у 2022 році, зокрема враховуючи військову агресію російської федерації проти України та введення в Україні воєнного стану. В той же час постає питання, чим та/або якими нормативно-правовими актами чинного законодавства керується Замовник визначаючи вимогу щодо обмеженого відсоткового показника розміру середньорічного отриманого доходу учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки, тобто за 2022 та 2023 роки до початкової вартості договорів, зокрема тих, які не були укладені в дані періоди? Яке відношення має отриманий дохід Учасника процедури закупівлі за роки в які фактично відсутні укладені договори з Замовником, тобто за 2022 рік до діючих договорів що укладені в 2023 та 2024 роках? Вважаємо, що для підтвердження відповідної вимоги достатньо фактичної наявності належного виконання діючих договорів, відсутності неврегульованих претензій між Учасником та Замовником, а не розмір середньорічного отриманого доходу за чітко визначені, в даному випадку, роки, протягом яких безпосередньо відсутні укладені договори з Замовником. Враховуючи вищенаведене, а також з огляду статті 5 Закону України Про Публічні закупівлі, якою чітко визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, наполегливо просимо, за можливості, внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: Вилучити дану вимогу щодо надання окремої довідки в довільній формі про те, що розмір середньорічного отриманого доходу (середнє арифметичне значення річних оборотів коштів) учасника процедури закупівлі за останні 2 календарні роки становить не менше ніж 50 % від початкової вартості договорів, укладених цим учасником з замовником та які не завершені на день подання пропозиції такого учасника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.11.2024, 11:40)
Доброго дня! До тендерної документації будуть внесені зміни.