Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 01.11.2024 17:20. Дата последнего редактирования мониторинга 04.11.2024 16:11

Информация, которая получена от органов государственной власти, органов местного самоуправления, о наличии признаков нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок

ID мониторинга UA-M-2024-11-01-000048  
ID 69363ea37bd440daba66d84fd62e070b  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении

Мониторинг опубликован
01.11.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення вимог частини 3 статті 22 Закону, вимог абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону та пункту 6.2. Методики. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно до пояснення Замовника від 01.10.2024, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи на усунення встановлених порушень шляхом внесення змін в оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерну документацію, або у разі не можливості усунення порушень відмінити відкриті торги з особливостями та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 04.11.2024 14:28  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Волинській області (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника 23.10.2024 №150 (далі – тендерна документація); інформацію та документи надані Замовником 31.10.2024 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області (далі – Управління) від 31.10.2024. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Моніторингом розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями зазначено строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 31 грудня 2026 року, а в пункті 4.4 розділу 1 тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) - 01.12.2026 року. Отже, Замовником під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт «Реконструкція автомобільної дороги Н-22 Устилуг ‒ Луцьк ‒ Рівне на ділянці км 127+200 ‒ км 130+000 (коригування)» не дотримано вимог пункту 6 частини 2 статті 22 Закону та пункту 28 Особливостей. Моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей встановлено наступне. Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Так, Замовник для визначення вартості дорожніх робіт та послуг, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів в обов’язковому порядку керується Методикою визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції̈, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022р. №753 (далі – Методика). Пунктом 6.1 Методики визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується з використанням укрупнених показників вартості дорожніх робіт та послуг, обсяги та види яких передбачені відомістю обсягів робіт (BoQ), складеною за затвердженою проєктною документацією або дефектним актом. Також, пунктом 6.2 Методики передбачено, що для визначення ціни тендерних пропозицій учасників закупівлі замовник повинен надати технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів. Однак, Замовником до тендерної документації не включено технічну специфікацію із зазначенням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, вимог до якості матеріалів , чим не дотримано вимог частини 3 статті 22 Закону та пункту 6.2. Методики. Крім того, згідно пункту 6.2 Методики Замовник для визначення ціни тендерних пропозицій учасників закупівлі повинен надати перелік основних матеріальних ресурсів, зміна цін на які може суттєво вплинути на вартість дорожніх робіт та послуг впродовж періоду їх виконання/надання, із зазначенням вагового коефіцієнта кожного ресурсу та зазначенням цін, визначених за базою даних цін за останній місяць з урахуванням ПДВ та без врахування транспортної складової, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі. Проведеним аналізом тендерної документації встановлено, що у Додатку 2 до проекту договору підряду (Додаток №4 до тендерної документації) Замовником зазначено, що періодом, станом на який прийняті ціни на основні матеріальні ресурси є серпень 2024 року, чим не дотримано вимог пункту 6.2 Методики, оскільки місяцем, який передує даті оголошення про закупівлю (23 жовтня 2024 року) є вересень 2024 року. Згідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Абзацом третім частини 1 статті 25 Закону визначено, що розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю робіт. Моніторингом розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником передбачено розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 13 100 456,76 грн, що становить 3 відсотки від очікуваної вартості 436 681 892,00 грн , чим порушено вимоги абзацу 3 частини 1 статті 25 Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 04.11.2024 14:28  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Замовник відміняє торги  
Дата редактирования  
Дата создания 04.11.2024 16:11  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 01.11.2024 № 49-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 01.11.2024 № 49-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-10-23-011439-a від 23.10.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 01.11.2024 00:00  
Дата публикации 01.11.2024 17:28  
Дата создания 01.11.2024 17:28  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 95) 646-15-30
vitalik_priymatchuk@ukr.net 

Название организации УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40913671  
Адрес компании Ukraine, Луцьк  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.) 
+38 (0 50) 554-51-87
igor.girko@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 01.11.2024 17:28 - 23.11.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 04.11.2024 14:28 - 19.11.2024 00:00