Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.09.2024 19:22. Дата последних изменений - 26.09.2024 19:38

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Идентификатор закупки UA-2024-09-26-013657-a  
ID 9e2105317970472288c1a0cd3e1ae0c3  
Общая ожидаемая стоимость закупки
183`907.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 183`907.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 919.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
26.09.24
Период уточнений
до 02.10.24
Прием предложений
до 08.10.24
Торги отменены
26.09.24

Спецификация закупки

Лот № 1. «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 183`907.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 919.54 Гривна  
Электронная банковская гарантия 919.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Выполнения работ  
Описание Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника, але не пізніше 27.12.2024 року  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 120 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1 «Пропозиція».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 78789582827b49c4bf1e46dc9ab14581
Проект договора
Додаток 2 «Проєкт договору».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: c888551f529c437fb0a7f98a5a9ea6b5
Нетипизированный документ
Додаток 3 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» нова редакція.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 145850895bee4cb59654f2ba26643564
Нетипизированный документ
Додаток 4 «Інформаційна довідка».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 83077cfb87d04899a58fb87371cf64e5
Техническое описание предмета закупки
Додаток 5 «Технічне завдання».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 0e72d2b4bb744a36b9ab5bb0dda4b386
Техническое описание предмета закупки
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.xls
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: df6544dc722f41868ff5cbe672a58b0d
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.1. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: eaf16f37076c4ef68baf2b504908c97d
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.2. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: dec70092615146f3b04b4b8aaf941e0a
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.3. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 71eeb39a7bca42c784e0477d1f08b3c6
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.4. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 87999b3f5f754c969a3f952274e8fb19
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.5. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: ddfa59f8ca5449debd17c29ef1b190d4
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.6. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 635e7fec96c343a0b5a96e57ce9797be
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.7. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 9dad4bf8dda44036962f9ca888ffc5de
Нетипизированный документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:22
Версия документа от: 26.09.2024 19:22
ID: 0e42824e8f4f464e88673f35289ac458
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:29
Версия документа от: 26.09.2024 19:29
ID: b96ffcf4af414ff49898fa3003d28c24

Oписание критериев

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту «Капітальний ремонт системи пожежної сиг
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 919,00 грн. (дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804. ) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.09.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.09.2024 19:29  
Завершение периода уточнений 02.10.2024 23:59  
Начало периода приема предложений 02.10.2024 23:59  
Окончание периода приема предложений 08.10.2024 23:59  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40506248  
Юридический адрес 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75