Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.09.2024 19:26. Дата последних изменений - 26.09.2024 19:27

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Идентификатор закупки UA-2024-09-26-013669-a  
ID 51a54d290ded47f7b63e901edae6e488  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-26-016646-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 183`907.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 919.00 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
26.09.24
Период уточнений
до 02.10.24
Осталось5 дней
Прием предложений
до 08.10.24
Аукцион
ожидается

Спецификация закупки

Лот № 1. «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»

Параметры торгов

Ожидаемая стоимость 183`907.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 919.54 Гривна  
Электронная банковская гарантия 919.00 Гривна  
Дата начала аукциона по лоту ожидается  

Условия оплаты согласно договора

Событие Выполнения работ  
Описание Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дати підписання Замовником акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, за умови наявності відповідних коштів на рахунках Замовника, але не пізніше 27.12.2024 року  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 120 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) № 6 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82»
ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, проспект Свободи, буд. 82
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 16.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Тендерная документация

Нетипизированный документ
Додаток 1 «Пропозиція».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: f7bc1e4f638a4fcf99e67c6c5b23fb1f
Проект договора
Додаток 2 «Проєкт договору».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: b38a0b9805c74f61b6c957b09e349776
Нетипизированный документ
Додаток 3 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» нова редакція.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 50d0fe5385f34850b780808e9b338266
Нетипизированный документ
Додаток 4 «Інформаційна довідка».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 154714024ac745ab8c98765287b08e04
Техническое описание предмета закупки
Додаток 5 «Технічне завдання».doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: ceef7d01cf1e4fd5a8fb17ba1404210c
Техническое описание предмета закупки
Додаток 6 - Зведений кошторисний розрахунок.xls
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: a3186c8081494c59948215dbaaead158
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.1. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: c62713b1a8a84ce4a5da86bcb5c71401
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.2. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 28e3175ca8644dd69b249a6c057b4949
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.3. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 4719ffe0b2754ab390b68f052e47cb97
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.4. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 8f733bd1868d41d0af0c6d6d5d78c972
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.5. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 229b390fa03e4da4ad60f630153a23f3
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.6. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: f2aed202bafb4c61a04579039f146eb4
Техническое описание предмета закупки
Додаток 7.7. - Технічна специфікація.rtf
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 8ab0c705f602431ea5c0b004e98f82ea
Нетипизированный документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:26
Версия документа от: 26.09.2024 19:26
ID: 7d5175aabe3e4f328fc3d282c2e362be
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 19:27
Версия документа от: 26.09.2024 19:27
ID: 0b3b7194a730475392cffb0b947dd50b

Oписание критериев

Забезпечення тендерних пропозицій
Критерий относится к лоту «Капітальний ремонт системи пожежної сиг
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 919,00 грн. (дев’ятсот дев’ятнадцять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 268201720355179040002095804. ) Ожидаемое значение: Да
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.09.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.09.2024 19:27  
Завершение периода уточнений 02.10.2024 23:59  
Начало периода приема предложений 02.10.2024 23:59  
Окончание периода приема предложений 08.10.2024 23:59  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 40506248  
Юридический адрес 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75