Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.09.2024 16:06. Дата последних изменений - 27.09.2024 16:41

«Послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти Подільського району міста Києва на 2024 рік» згідно код ДК 021:2015 - 71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань -

Идентификатор закупки UA-2024-09-26-011458-a  
ID 9533c3d84b734e0a88a247b5924459a1  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації  
Общая ожидаемая стоимость закупки 779`600.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.09.24
Период уточнений
до 01.10.24
Период обжалования
до 01.10.24
Прием предложений
до 04.10.24
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
04.10.24
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати наступні сертифікати: сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO 16732-1:2018 (ISO 16732-1:2012, IDT).

Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на те, що діючим законодавством не передбачена обов’язкова наявність у надавача послуг, що є предметом закупівлі, зазначених вище сертифікатів, просимо Вас вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо їх надання.
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати копію ліцензії або іншого дозвільного документу, виданого уповноваженим на те органом, згідно норм чинного законодавства України, із провадження господарської діяльності з будівництва об'єктів за видом робіт «будівельні та монтажні роботи загального призначення: ремонтнi роботи пам'яток культурної спадщини».
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Відповідно до пункту 9 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензування підлягає: «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України "Про регулювання містобудівної діяльності"».
Зважаючи на те, що послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти не відносяться до послуг з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати кваліфікаційний атестат виконавця на провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності.
Згідно з підпунктом 6 пункту 1 статті 1 Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» «енергетичний аудит будівель - систематизований процес оцінки ефективності споживання (використання) енергії будівлею або групою будівель у межах обсягу робіт, визначених замовником енергетичного аудиту будівлі, з метою визначення економічно обґрунтованих рекомендацій щодо підвищення рівня енергетичної ефективності будівлі або групи будівель».
Звертаємо Вашу увагу на те, що послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти не підпадають під зазначене вище поняття «енергетичний аудит будівель».
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище зазначене просимо Вас вилучити з тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо надання кваліфікаційного атестата виконавця на провадження діяльності з проведення аудиту енергетичної ефективності
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник у зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції документ (акт, або довідку, або інший документ) щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць Учасника або субпідрядної організації за умовами праці, виданий територіальним органом управління Держпраці або проектною та науково-дослідною організацією або технічною інспекцією праці профспілок.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з Додатком 1 до Методичних рекомендацій для проведення атестації робочих місць за умовами праці, затверджених постановою Міністерства праці України від 01.09.1992 № 41, «Робоче місце- місце постійного або тимчасового перебування працівника в процесі трудової діяльності». Таким чином, згідно з Вашою вимогою учасник повинен надати результати атестації робочих місць, на яких будуть надаватись послуги з перевірки технічного стану діючих електроустановок та вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземлення магістралей і устаткування у закладах освіти Подільського району міста Києва.
Наголошуємо, що провести атестацію цих робочих міст міг лише той учасник, який завчасно знав про дану закупівлю, а отже дана вимога була висунута конкретно під нього.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати завірену учасником копія звіту з праці (форма № 1-ПВ) за останній звітній період або офіційний лист (довідка/інформація тощо) від органу статистики про те, що даний учасник не ввійшов до вибіркової сукупності респондентів, які у 2024 році підлягають обстеженню за формами №1-ПВ.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Зважаючи на вище викладене просимо Вас вилучити з тендерної документації цю дискримінаційну вимогу.
27.09.2024, 16:41
Щодо вимог тендерної документації
Общий вопрос о закупке
В тендерній документації зазначено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати на працівників які будуть задіяні у наданні послуг, що зазначені у довідці копії медичних книжок форми 1-ОМК затверджених Наказом МОЗ України № 150, в яких міститься відповідний запис підтверджуючий вчасне проходження медичного огляду.
Звертаємо Вашу увагу на те, що згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» «Не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, СТАН ЗДОРОВ'Я, а також адреса, дата і місце народження.»
Зважаючи на це просимо Вас вилучити з тендерної документації вимогу про надання конфіденційної інформації про стан здоров’я працівників - копії медичних книжок.