Процедура закупки объявлена 26.09.2024 14:24. Дата последних изменений - 26.09.2024 14:24
Продукти харчування (надалі Товар) згідно коду ДК 021:2015 (CPV 2008) 15540000-5 – Сирні продукти: (1) Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15544000-3 – твердий сир); 2) Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554, 1 кг (код за ДК 021:2015: 15542200-1 – м’який сир)
Идентификатор закупки | UA-2024-09-26-008208-a | |
ID | e219997369fe45d6957f4601f5b2881d | |
Идентификатор плана | UA-P-2024-09-26-009757-a |
Ожидаемая стоимость
47`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год. Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 47`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Запрос цены предложения | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
26.09.24
Прием предложений
до 01.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Условия оплаты согласно договора
Событие | Поставка товара | |
Описание | Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024р. | |
Тип оплаты | Постоплата | |
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) | 100% | |
Период | 10 Банковские дни |
Спецификация закупки
1) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421)
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 25 кілограм
|
2) |
Сир кисломолочний 9%, ДСТУ 4554
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 38751, Україна, Полтавська область, Полтавський р-н, с.Розсошенці, вул. Перспективна, 13
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка товару здійснюється згідно заявки Замовника, в робочі дні з 09:00 до 13:00 год.
Поставка товару поетапно відповідно до потреби Замовника ( два рази на тиждень) протягом терміну дії цього Договору та виконується на протязі 2 днів з моменту отримання заявки від Замовника, крім вихідних. Заявка на отримання партії Товару надсилається Замовником на електронну Постачальника та може дублюватися за телефоном. Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником рахунків та накладних на оплату товару. Замовник – розпорядник коштів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 400 кілограм
|
Тендерная документация
Проект договора
дог..docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:23
Версия документа от: 26.09.2024 14:23
ID: 2fa318cade494126b94529d16e533d06
|
|
Уведомление о закупке
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:24
Версия документа от: 26.09.2024 14:24
ID: af0be50092504c43bcb175f9b0d95b14
|
Oписание критериев
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421) Ожидаемое значение: Да
Добавки : без добавок
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 50
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Ссылка на законодательство
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4554 Ожидаемое значение: Да
Добавки :
Масова частка жиру Ожидаемое значение: 9
|
Даты и сроки
Дата публикации | 26.09.2024 14:24 | |
Начало периода приема предложений | 26.09.2024 14:24 | |
Окончание периода приема предложений | 01.10.2024 17:00 | |
Дата проведения онлайн-аукциона | ожидается |
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код в ЕГРПОУ / ИНН | 42732411 |
Юридический адрес | 38751, Україна, Полтавська область, с. Розсошенці, вул. Перспективна, буд. 13 |