Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.09.2024 14:19. Дата последних изменений - 26.09.2024 14:19

Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221

Идентификатор закупки UA-2024-09-26-007980-a  
ID bf7612caed2f4b81b6e46aac5eba1062  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-26-007600-a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка здійснюється згідно заявок на продовольчий склад Замовника двічі на тиждень, час доставки з 08:00 години ранку до 15:00 години дня та додатково за окремими потребами (замовленням) у будь який день, у тому числі у вихідний, неробочий чи святковий день (субота, неділя)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"  
Ожидаемая стоимость 154`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
26.09.24
Прием предложений
до 01.10.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!

Условия оплаты согласно договора

Событие Поставка товара  
Описание Замовник оплачує отриманий товар протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. У разі затримки фінансування, Замовник в межах строків, відведених для розрахунків за поставлений товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 робочих днів з моменту отримання Замовником фінансування закупівлі на свій рахунок. Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. У разі затримки у виділенні фінансування розрахунки за товар здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником фінансування на здійснення закупівлі на реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні та оперативно-господарські санкції у випадку, передбаченому пунктом 4.6 цього Договору до Замовника не застосовуються.  
Тип оплаты Постоплата  
Размер оплаты (Важно: общая сумма должна быть равна 100%) 100%  
Период 30 Календарные дни  

Спецификация закупки

1)
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.12.2024
Информация по поставке партиями: Поставка здійснюється згідно заявок на продовольчий склад Замовника двічі на тиждень, час доставки з 08:00 години ранку до 15:00 години дня та додатково за окремими потребами (замовленням) у будь який день, у тому числі у вихідний, неробочий чи святковий день (субота, неділя)
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7000 кілограм

Тендерная документация

Проект договора
Договір картопля пізня.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:15
Версия документа от: 26.09.2024 14:15
ID: 10bc2de761244eb584b56bf0c2a291d4
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 26.09.2024 14:19
Версия документа от: 26.09.2024 14:19
ID: 5ca842ec6b7e4e838bdf221012f61e8c

Oписание критериев

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
Критерий относится к предмету закупки Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТ
Информация для ознакомления организатору процедур Информация для ознакомления участникам процедур
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 9221 : 1
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.09.2024
Клас : екстра
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.09.2024
Термін збирання : пізня
Статус требования: "Активная"

Дата публикации требования: 26.09.2024

Даты и сроки

Дата публикации 26.09.2024 14:19  
Начало периода приема предложений 26.09.2024 14:19  
Окончание периода приема предложений 01.10.2024 10:00  
Дата проведения онлайн-аукциона ожидается  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 05484161  
Юридический адрес 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,84