Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 26.04.2018 15:31. Дата последних изменений - 17.06.2018 00:01

Створення і впровадження комплексної системи відео спостереження в загальноосвітніх школах Приморського району м. Одеси (50340000-0 Послуги з ремонту і технічного обслуговування аудіовізуального та оптичного обладнання) -

Идентификатор закупки UA-2018-04-26-001776-a  
ID a3021b0b395a4ef0aa37660ddc4c1189  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`163`181.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`163`181.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
26.04.18
Период уточнений
до 13.05.18
Период обжалования
до 19.05.18
Прием предложений
до 23.05.18
Аукцион
23.05.18
Квалификация
с23.05.18
Предложения рассмотрены
с06.06.18
Закупка не состоялась
17.06.18
02.05.2018, 15:56
Уточнюючі запитання
Общий вопрос о закупке
Доброго дня шановні колеги! Надайте будь ласка пояснення, чи є договір монтажу системи відеонагляду аналогічним договором в даному випадку (з попередньою поставкою обладнання)? Тобто уточніть, які саме Договори будуть вважатися аналогічними предмету закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу на те, що в розділі Інструкції з підготовки тендерної пропозиції вказано, що учасник повинен надати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, хоча ніде більше про забезпечення не говориться. У Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 5 вказано. що учасники у складі своєї пропозиції подають документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям. У той же час надано перелік документів, що вимагаються Замовником як підтвердження лише відносно Аналогічних договорів. Чи вірно ми розуміємо, що учасник повинен підтвердити документально лише виконання аналогічних договорів? Якщо ні, будь ласка уточніть, які саме документи повинен надати учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.05.2018, 11:07)
У пункті 1 розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено перелік кваліфікаційних критеріїв згідно з ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги щодо надання документального підтвердження про відповідність Учасника таким критеріям, а саме:
- п.1.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Для підтвердження відповідності вказаному критерію Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції перелік обладнання та матеріально-технічної бази у вигляді заповненої таблиці за рекомендованою Замовником формою;
- п.1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для підтвердження відповідності вказаному критерію Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції перелік працівників Учасника, які можуть/будуть задіяні для виконання умов договору у вигляді заповненої таблиці за рекомендованою Замовником формою;
- п.1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності вказаному критерію Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію договору на закупівлю послуг, аналогічних предмету закупівлі, тобто договір має включати повний комплекс послуг зі створення системи відеоспостереження.
Щодо надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повідомляємо: у пунктах 2 та 3 розділу 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.