Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 09.09.2024 14:21. Дата последнего редактирования мониторинга 26.09.2024 09:30

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2024-09-09-000028  
ID 905998315c46413398a2813c80c7d1dd  

Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
09.09.24
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ПП «КАНІВТЕХБУД», ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.  
Дата публикации 24.09.2024 16:20  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Канівська багатопрофільна лікарня» Канівської міської ради Черкаської області (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.04.2024; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «КАНІВТЕХБУД» (далі – ПП «КАНІВТЕХБУД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 16.04.2024 б/н про відхилення тендерної пропозиції учасника ПП «КАНІВТЕХБУД»; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПБВ-ЕЛЕКТРО» (далі – ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО»); протокольне рішення уповноваженої особи від 17.04.2024 б/н; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 12.09.2024 в електронній системі закупівель; договір від 26.04.2024 № 180; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткова угода до договору від 03.09.2024 № 1; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю встановлено, що Договір підряду від 26.04.2024 № 180 (далі – Договір) укладено не у відповідності до вимог тендерної документації. Згідно з пунктом 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Таким чином, Замовник самостійно у тендерній документації встановлює вимоги до учасників процедури закупівлі. Так, у пункті 3.1 «Проєкту договору про закупівлю» Додатку 3 до тендерної документації встановлено, що Договірна ціна послуг, передбачених цим Договором, є динамічною, проте, відповідно до додатку 1 «Договірна ціна» до договору підряду від 26.04.2024 №180 договірна ціна визначена як тверда. З урахуванням вищенаведеного, на порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовник уклав з переможцем процедури закупівлі ПП «ПБВ-ЕЛЕКТРО» Договір не у відповідності до вимог тендерної документації.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 24.09.2024 16:20  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, Замовником вжито заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням вимог Господарського та Цивільного кодексів України, надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі». Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Замовником виконано.  
Дата редактирования  
Дата создания 25.09.2024 13:47  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Договір розірвано  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да  
Дата создания 26.09.2024 09:30  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.09.2024 № 64-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-05-003284-a, 05.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.  
Дата решения о начале мониторинга 09.09.2024 00:00  
Дата публикации 09.09.2024 15:43  
Дата создания 09.09.2024 15:43  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40919584  
Адрес компании Ukraine, Черкаси  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) 
+38 (0 47) 263-16-14
gu1990@ukr.net 

Даты и сроки

Период мониторинга 09.09.2024 15:43 - 01.10.2024 00:00  
Дата публикации решения о результатах 24.09.2024 16:20 - 09.10.2024 00:00