Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 28.01.2022 15:38. Дата последнего редактирования мониторинга 09.02.2022 17:42

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-01-28-000057  
ID 4e62b20f3cc24c299fb067010c20b984  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
28.01.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За наслідками моніторингу питання розгляду тендерних пропозицій та відповідності тендерних пропозицій умовам тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема шляхом недопущення їх в майбутньому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів  
Дата публикации 03.02.2022 16:39  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 03.02.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» редакція від 19.04.2020 (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Люботинського професійного ліцею залізничного транспорту (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол № 15/12-В від 15.12.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ТЕХНО-АГРО-АЛЬЯНС» (далі – учасника-переможець), протокол засідання тендерного комітету від 10.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 10.01.2022, договір № У-2022 від 25.01.2022 року. За результатами моніторингу питання відповідності умов тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до абзацу 3 пункту 9 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 4, необхідно надати: нотаріально завірені копії або оригінали медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що є чинними на момент подачі учасником тендерної пропозиції, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013. Однак, враховуючи, що учасником – переможцем надано повідомлення про наявність 4х автомобілів які будуть використовуватися на виконання договору, надано технічні документи на 4 автомобілі, проте надано медичні книжки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів надано лише на двох водіїв. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 03.02.2022 16:39  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі. Згідно з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-12-15-000502-b від 03 лютого 2022 року встановлено: «За результатами моніторингу питання відповідності умов тендерної пропозиції вимогам тендерної документації встановлено, що відповідно до абзацу 3 пункту 9 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації на підтвердження інформації, наведеної у довідці за Формою 4, необхідно надати: нотаріально завірені копії або оригінали медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що є чинними на момент подачі учасником тендерної пропозиції, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013. Однак, враховуючи, що учасником – переможцем надано повідомлення про наявність 4х автомобілів які будуть використовуватися на виконання договору, надано технічні документи на 4 автомобілі, проте надано медичні книжки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів надано лише на двох водіїв. Відповідно до абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону України «Про публічні закупівлі». У тендерній пропозиції переможця міститься довідка щодо наявності транспортного засобу, необхідного для постачання предмету закупівлі, та довідка про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, відповідно до цих довідок переможець зазначає про використання 4-х транспортних засобів: VOLVO FH 13.400 р.н. АА9078ТВ (спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е), KOGEL SNCO 24 р.н. АА2870ХК (напівпричіп бортовий-Е), VOLVO FH р.н. АА1054ХН (спеціалізований вантажний сідловий тягач-Е), KOGEL SNCO 24Р90 р.н. АА1977ХІ (напівпричіп бортовий-Е). Відповідно до свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, що наявні у тендерній пропозиції учасника-переможця і були досліджені уповноваженою особою замовника, 4 транспортні засоби являють собою два сідлові тягачі - VOLVO FH 13.400 р.н. АА9078ТВ та VOLVO FH р.н. АА1054ХН, та два напівпричіпи бортові - KOGEL SNCO 24 р.н. АА2870ХК та KOGEL SNCO 24Р90 р.н. АА1977ХІ. У зв’язку із цим, для їх обслуговування потрібно два водії. В тендерній пропозиції переможця містяться нотаріально завірені копії або оригінали медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами двох водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, що є чинними на момент подачі учасником тендерної пропозиції, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013. На підставі вищевикладеного, у Замовника відсутні були правові підставі для відхилення тендерної пропозиції учасника – переможця торгів та закупівля проведена у чіткій відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації.  
Дата редактирования  
Дата создания 08.02.2022 10:01  

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание Порушення усунуто наданням додаткової інформації  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да  
Дата создания 09.02.2022 17:42  

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.01.2022 33 (дата) Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 28.01.2022 року. В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 33 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 15 UA-2021-12-15-000502-b 15.12.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО  
Дата решения о начале мониторинга 28.01.2022 00:00  
Дата публикации 28.01.2022 17:39  
Дата создания 28.01.2022 17:39  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40478572  
Адрес компании Ukraine, Харківська, Харків  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Харківська обл.) 
+38 (0 50) 722-88-89
helenochka0806@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 28.01.2022 17:39 - 19.02.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 03.02.2022 16:39 - 18.02.2022 00:00