Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 14.06.2022 17:07. Дата последнего редактирования мониторинга 12.08.2022 15:16

Выявленные органом государственного финансового контроля признаки нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок в информации, опубликованой в электронной системе закупок

ID мониторинга UA-M-2022-06-14-000081  
ID bd76826435c34001ba1580df2d3687dd  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
14.06.22
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.  
Тип определенного нарушения установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений)  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.  
Дата публикации 06.07.2022 19:19  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 27.10.2021 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Дочірнього підприємства «Фаворит ОПТ» акціонерного товариства закритого типу «Фаворит» (далі – ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит»), вимога про усунення невідповідностей від 03.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2021, договір від 17.12.2021 № 125 (далі – Договір), додаткова угода № 1 до Договору від 02.02.2022, додаткова угода від 07.02.2022 № 1/1 до Договору. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій. Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. При цьому моніторингом встановлено, що Замовник розмістив в електронній системі закупівель учаснику ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей за документами (далі – Вимога), які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит», зокрема копії дипломів про освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) виконавців робіт (Яковлєв Олександр Юрійович, Трофімов Максим Олександрович, Окомельчук Олександр Васильович), кошторисника (Карбовська (Остріжна) Марія Олександрівна, які вказані у довідці від 11.11.2021 № 04/04. Однак, на порушення частини дев’ятої статті 26 Закону та пункту 1 частини шістнадцятої статті 29 Закону встановлена Замовником Вимога містить, зокрема перелік інформації та документів, які не подані учасником ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» у складі своєї тендерної пропозиції, зокрема копії дипломів про освіту відповідного напряму підготовки (магістр, спеціаліст) виконавців робіт (Яковлєв Олександр Юрійович, Трофімов Максим Олександрович, Окомельчук Олександр Васильович), кошторисника (Карбовська (Остріжна) Марія Олександрівна, які вказані у довідці від 11.11.2021 № 04/04). Отже, у даному випадку не має можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених  статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.   Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ДП «Фаворит ОПТ» АТЗТ «Фаворит» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, визначив його переможцем та уклав з ним договір.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 06.07.2022 19:19  
Документы    

Информация относительно обжалования в суде

Описание Управління капітального будівництва Житомирської міської ради повідомляє, що 20.07.2022 до Житомирського окружного адміністративного суду було подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі.  
Законодательство Закон України "Про публічні закупівлі" Статья закона: 8.10 Версия законодательства: 2020-04-19  
Дата публикации 20.07.2022 17:19  
Дата создания 20.07.2022 17:19  
Дата открытия производства 01.08.2022  
Номер открытии производства 240/14881/22/14941/22  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Про розгляд висновку про результати моніторингу закупівлі  
Дата редактирования  
Дата создания 13.07.2022 14:31  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 14.06.2022 № 97 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8 UA-2021-10-27-011298-a 27.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА  
Дата решения о начале мониторинга 14.06.2022 00:00  
Дата публикации 14.06.2022 17:47  
Дата создания 14.06.2022 17:47  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 485-17-99
metulisnska.monitoryng@gmail.com 

Название организации ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 40165856  
Адрес компании Ukraine, Київ  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) 
+38 (0 44) 425-51-73
m.zgoranets.monitoryng@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 14.06.2022 17:47 - 08.07.2022 00:00  
Дата публикации решения о результатах 06.07.2022 19:19 - 21.07.2022 00:00