Описание |
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено. |
|
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок |
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує розірвати договір з урахуванням вимог Цивільного та Господарського кодексів України і протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. |
|
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки |
Дата закінчення моніторингу: 12.10.2021.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 31.08.2021, реєстр отриманих пропозицій від 17.09.2021 року, тендерну пропозицію ТОВ «ВІВАТ-КР» (далі – Переможець), протокол розкриття, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.09.2021, повідомлення про намір укласти договір від 21.09.2021, договір від 04.10.2021 № 124, пояснення Замовника від 07.10.2021.
За результатами моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції Переможця вимогам ТД.
Відповідно до частини 2 статті 16 Закону № 922-VIII замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Замовником у п. 3 Додатку 2 до ТД для підтвердження вказаного критерію встановлено наступні вимоги.
Відповідно до пункту 3 додатку 2 ТД для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з копією(ями) додаткової(их) угод(и) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці (п.3.1), відгук (відгуки) від Замовника про належне виконання учасником договору (договорів).
Відповідно до інформації наданої в листі від 13.09.2021 №13/21 Переможцем не виконувалися договори за аналогічним предметом закупівлі.
У звязку з чим, Переможцем не надано довідку про виконання аналогічного договору, відповідний договір та відгук.
Таким чином, Переможцем не підтверджено кваліфікаційний критерій досвід виконання аналогічного договору, у зв’язку з відсутністю у нього такого досвіду, та не виконано вимоги п. 3 додатку 2 до ТД.
Відповідно до частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Враховуючи зазначене, в порушення частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ВІВАТ-КР» як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, а укладено з ним договір на суму 4 889 421,99 гривень.
Вищевказане призвело до порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII відповідно до якої, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. |
|