Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний А4 BWM Office Pape)

Закупівля здійснюється відповідно до умов встановлених Постановою КМУ “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” №1178 від 12.10.2022 року.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01993322  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 1 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 01993322  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 5`180.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Ноябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Папір офісний А4 BWM Office Pape  
ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 35 пачка  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Другое  
Описание Благодійні кошти  
Сумма 5180.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID b0f3d6f3672e40e3b351957cfea0d17a  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-26-018732-a  
Идентификатор закупки UA-2024-11-26-015088-a  
Дата последнего обновления 26.11.2024 15:54