Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісна міні АТС (тип 1 та тип 2)

за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, та укладення договору.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03191963  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Департамент соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03191963  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 361`760.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 32550000-3 - Телефонне обладнання  
Код КЕКВ 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Сентябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки офісна міні АТС (тип 1 та тип 2)  
ДК 021:2015 32550000-3 - Телефонне обладнання  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 3 штука  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 15.10.2024  

?:plan rationale

27.09.2024 11:30
департаментом соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-08-08-001786-a. 16.08.2024 через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей (Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-08-08-001786-a від 16.08.2024). з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару «Офісна міні АТС» за ДК 021:2015:32550000-3 — Телефонне обладнання та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.
 

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Местный бюджет  
Описание  
Сумма 361760.00 Гривна  

Добавленные документы

  звіт.pdf  
  обгрунтування.pdf  
  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 6f06fbeab25848348eb8c3aff10c4cab  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-27-005291-a  
Идентификатор закупки UA-2024-09-27-005072-a  
Дата последнего обновления 27.09.2024 12:01