Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Клейонка підкладна медична тип А 2м х 0,85м

Закупівля здійснюється за кошти, зекономлені після проведення закупівлі UA-2024-04-22-005583-a (Щілинна лампа, НК 024:2023: 35148 — Лампа щілинна офтальмологічна оглядова). Керуючись Роз'ясненням МЕРТ "Щодо планування закупівель" № 3304-04/54160-06 від 03.09.2020, а саме: Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану, у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 3) перерозподілу коштів, зекономлених внаслідок проведення процедур закупівель; 4) перерозподілу коштів зекономлених у разі зміни ціни договору про закупівлю в бік зменшення; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 6) відміни закупівлі або визнання її такою, що не відбулась/неукладення договору про закупівлю за результатами проведення закупівлі та необхідності здійснення нової закупівлі; 7) розірвання договору про закупівлю та необхідності здійснення нової закупівлі; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття «предмет закупівлі», такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Тому вид закупівлі для такого предмету закупівлі повинен визначатись замовником з урахуванням вартісних меж визначених Законом та з урахуванням категорії замовника. Внаслідок вищевказаного Замовник має підставу, враховуючи вартісні межі закупівлі укласти договір без застосування електронної системи закупівель. Закупівля здійснюється згідно вимог постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 20851349  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська поліклініка м.Львова"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 20851349  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 1`123.50 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали  
Код КЕКВ 2220 - Медикаменти та перев'язувальні матеріали  
?:class scheme GMDN-2023 35339 - Простирадло прогумоване  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Сентябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание Кошти НСЗУ  
Сумма 1123.50 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 5a5c0528423b45959383b12a541313c2  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-24-012715-a  
Идентификатор закупки UA-2024-09-24-009945-a  
Дата последнего обновления 24.09.2024 14:49