Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Стовпчики під сітку рябицю (ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали)

Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель та Довідка про зміни до Кошторису від 22.04.2024 року №42 Рапорт Мовчана О.В.№ 47-70-01-1397/47-70-04 від 20.09.2024 р.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38635397  
Запланирован

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 38635397  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 10`065.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 44110000-4 - Конструкційні матеріали  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Сентябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Государственный бюджет Украины  
Описание Загальний фонд  
Сумма 10065.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 6a693110f78d4c55861d73bb812ac2c1  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-20-013777-a  
Дата последнего обновления 20.09.2024 15:57