Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Бланк "Службове посвідчення" - 887 штук

закупівля здійснюється відповідно до наявної потреби (лист № 6/662 від 12.08.2024) Якщо у замовника виникла додаткова потреба яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена, а замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 45378093  
Запланирован

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 45378093  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 2`723.09 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22450000-9 - Друкована продукція з елементами захисту  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Сентябрь, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Местный бюджет  
Описание  
Сумма 2723.09 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 4188f20a4c7c48adb8468016bee291fb  
Идентификатор плана UA-P-2024-09-20-014449-a  
Дата последнего обновления 20.09.2024 15:48