Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Річний план підтверджено КЕП Замовника Перевірити справжність КЕП/ЕЦП

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 32835966  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ЛІВОБЕРЕЖНА АДМІНІСТРАЦІЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44378972  

Назва

Статус Включено в закупівлю  
Назва Підготовка до проведення процедури  
Опис Узагальнення і аналіз отриманої інформації про проведення закупівель товарів, послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників.  
Компанія, що створила "Відповідь на запит для проведення процедури ЦЗО" КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (32835966)  
Дата надання відповіді 02.04.2025 16:00  
Дата включення в закупівлю 02.04.2025 17:43  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 93`320.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури 04.04.2025  
Тип процедури Закупівля через центральну закупівельну організацію (ЦЗО)  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Затиск для паперу (біндер) 32 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Затиск для паперу (біндер) 41 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30193800-6 - Затискачі для папірців-записок  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу для нотаток 85х85 мм 300 арк. білий, не клеєний, інд упаковка  
Класифікація за ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу з клейким шаром 75*75 мм, 100 арк., пастель жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30199400-4 - Прогумований або клейкий папір  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір з липким шаром (стіки-стрілки) 45х12 8х25 арк, пластиковий неоновий  
Класифікація за ДК 021:2015 30199600-6 - Розділювачі сторінок  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А4 (80 г/см) 500 арк. /пач.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197630-1 - Папір для друку  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 462 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець графітний НВ шестигранний жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192130-1 - Олівці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 200 мл супер-ковпачок  
Класифікація за ДК 021:2015 30194000-5 - Креслярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 15 г РVА  
Класифікація за ДК 021:2015 30194000-5 - Креслярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка-ластик двокольорова комбінована (сіро-біла)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192100-2 - Гумки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка (скотч) 12 мм*30 м  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 рулон  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий 2-4 мм клиновидний жовтий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий 2-4 мм клиновидний жовтогарячий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий 2-4 мм клиновидній рожевий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці канцелярські 21 см, пластикові  
Класифікація за ДК 021:2015 30194000-5 - Креслярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір 10*15 180 г/м.кв  
Класифікація за ДК 021:2015 30197643-5 - Папір для фотокопіювання  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1000 аркуш  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4 170 г/м.кв.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197630-1 - Папір для друку  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Сегрегатор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова з тонким накінечником стриженя синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова 0,7 мм чорна  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач А4 без перфорації пластиковий зелений  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 90 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач А4 без перфорації пластиковий червоний  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач А4 без перфорації пластиковий фіолетовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач А4 без перфорації пластиковий синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки канцелярські заокруглені 25 мм (100 шт/пач)  
Класифікація за ДК 021:2015 30197220-4 - Канцелярські скріпки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор з пензликом 20 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30192920-6 - Корегувальна рідина  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 10 мл з металевим накінечником  
Класифікація за ДК 021:2015 30192930-9 - Ручки-коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл А4+, 30 мкм. прозорий, глянцевий, 100 шт/пач  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 пачка  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 93320.00 Гривня  

Долучені документи

  Обгрунтування (Протокол 33) канцтовари ЦЗО 2025.pdf  
  Обгрунтування (Протокол 33) канцтовари ЦЗО 2025.pdf  
  Додаток до заявки канцтовари 2025 ЦЗО.docx  
  Заявка ЦЗО канцтовари 2025.pdf  
  Заявка ЦЗО канцтовари 2025 2025.pdf  
  Обгрунтування (Протокол 33) канцтовари ЦЗО 2025.pdf  
  Протокол 33 обгрунтування канц. ЦЗО 2025.pdf  
  Додаток до заявки канцтовари 2025 ЦЗО.docx  
  Додаток до заявки канцтовари 2025 ЦЗО.docx  
  ДОГОВІР проєкт.doc  
  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 90e0d404b7314609ac93373a7af0add0  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-04-01-002405-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-013249-a  
Дата останнього оновлення 02.04.2025 18:05