Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелірія

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ТЕПЛОМЕРЕЖІ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41276766  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛАВУТИЧ-ТЕПЛОМЕРЕЖІ" СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41276766  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`238.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Січень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файл-кишеню 40 мкм глянцевий Прозорий 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір скріпок 28 мм 10х100 шт. Нікельовані  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір скріпок закруглені 28 мм 10 уп. по 100 шт. Кольорові  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір папок-швидкозшивачів 10 шт А4 120/160 мкм з прозорим верхом без перфорації Сірий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір папок-швидкозшивачів 10 шт А4 120/160 мкм з прозорим верхом з перфорацією Зелений  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір папок-швидкозшивачів 10 шт А4 120/160 мкм з прозорим верхом з перфорацією Синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір папок-швидкозшивачів А4 без перфорації, фактура "апельсин" 120/160 мкм 10 шт. Червоний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір скоб №24/6 10 уп. по 1000 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір скоб №10 10 уп. по 1000 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Пластикові роздільники 240 х 105 мм з наклейками 100 штук  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний перекидний на 2025 рік  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 2238.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID c54abb0d20f7447291943b5f6d036d7a  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-15-016238-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-15-011463-a  
Дата останнього оновлення 15.01.2025 15:05