Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44092294  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Відділ освіти, молоді та спорту Верховинської селищної ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44092294  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`442`399.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 55320000-9 - Послуги з організації харчування  
Код КЕКВ 2000 - Поточні видатки  
Код КЕКВ 2200 - Використання товарів і послуг  
Код КЕКВ 2230 - Продукти харчування  
Рік
2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Січень, 2025  
Тип процедури Відкриті торги з особливостями  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі ДК 021:2015 - 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації гарячого харчування (гарячих обідів) для учнів початкових 1-4 класів, та учнів пільгової категорії у закладах загальної середньої освіти Верховинської селищної ради)  
Класифікація за ДК 021:2015 55320000-9 - Послуги з організації харчування  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 54275 послуга  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 24.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.  
Сума 1324276.00 Гривня  
Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки за послуги здійснюються протягом 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.  
Сума 1118123.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID e2cd055d382240c783e1cb314829cb3c  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-01-10-008329-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-01-10-007145-a  
Дата останнього оновлення 10.01.2025 14:32