Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари різні (папір ксероксний, зошити на 12,18, 48 аркушів, відривнички, папки на зав’язках, олівці прості, скотч, скотч двосторонній, клей ПВА, ручка, файли, маркери, скріпки, коректор).

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ Кіцманський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21425212  
В процесі публiкацii

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КУ Кіцманський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 21425212  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 18`011.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі папір ксероксний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 66 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі зошити на 12 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі зошити на 18 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі зошити на 48 аркушів  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі відривнички  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі папки на зав’язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі олівці прості  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі скотч  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі скотч двосторонні  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі клей ПВА  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі ручки  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 76 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі файли  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 840 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі маркери  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі скріпки  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі коректор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 18011.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 983554f8811e4ddcb7ab31766533c06e  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-25-009962-a  
Дата останнього оновлення 25.12.2024 14:09