Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне устаткування та приладдя різне (швидкозшивач картонний, зошит А5 24 арк,, зошит А 5 12 арк, файл А 4, реєстратор А4,щоденник датований ,папір офісний А4)

350009,Рівненська обл, Рівненський район, с.Мала Любаша, вул.Соборна ,10 Юридична особа, яка забезпечує потреби держави, або територіальної громади

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КЗ "Центр культурних послуг" Малолюбашанської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45601576  
Запланований

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КЗ "Центр культурних послуг" Малолюбашанської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 45601576  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`792.50 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит А5 24 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит А 5 12 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі файл А 4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі щоденник датований ЕС21606  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі папір офісний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 22.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 2792.50 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 5a7b6e6b0f104625b7d3b1edb6837f1d  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-12-21-002142-a  
Дата останнього оновлення 21.12.2024 20:43