Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари (ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Виконавчий комітет Вільногірської міської ради Дніпропетровської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04052614  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Виконавчий комітет Вільногірської міської ради Дніпропетровської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04052614  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 36`470.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток, 80*80 "Люкс Optima, 500 арк., проклеєний, кольоровий  
Класифікація за ДК 021:2015 30197620-8 - Папір для письма  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки пластикові з клейким шаром NEON 45*12мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова DELTA, 0.7мм, синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 200 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна MaxOFFICE  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова Classsc Grip, колір чорнил червоний, 0.7 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова на підставці Buromax JOBMAX, чорнило синє, 0.7мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева COLLEGE, синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Axent Flow, колір чорнил синій, 0.7мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 94 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорнографітний НБ METALLIC, з гумкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30192130-1 - Олівці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 70 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка 1,5 км WRITO-METER гелева  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір текстових маркерів, 3 кольори, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Корегуюча рідина 20мл з пензликом, Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30192160-0 - Коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор стрічковий 5мм*20м Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192160-0 - Коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 100мл, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 36г PVP, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 70 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 51мм Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30197220-4 - Канцелярські скріпки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж універсальний СКЕ0101 СТАНДАРТ  
Класифікація за ДК 021:2015 30197310-2 - Канцелярські ножі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч прозорий (клейка стрічка)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка двустороння клейка 24мм*10м, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка 12мм*30м, Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Фарба штемпельна 30мл синя, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4+40мкм 100шт глянцеві, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 70 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка реєстратор Delta by Axent PP 7.5 см  
Класифікація за ДК 021:2015 30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка пластикова А4 на резинках, Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач 1318-02-А А4 Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Подушка змінна для оснащення 40мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192154-5 - Змінні подушки для штампів  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №24  
Класифікація за ДК 021:2015 30197110-0 - Скоби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №10  
Класифікація за ДК 021:2015 30197110-0 - Скоби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 40 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручки 10км  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір  
Класифікація за ДК 021:2015 30197643-5 - Папір для фотокопіювання  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний перекидний на 2025 рік, 88*133  
Класифікація за ДК 021:2015 30199792-8 - Календарі  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 36470.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID c1dc272152e34d80b7a84145d543da99  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-28-013318-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-28-011115-a  
Дата останнього оновлення 28.11.2024 15:13