Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Товар за ДК:2015:30190000-7 офісне устаткування та приладдя різне- 8600,00 грн.,

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КРАСНОГРАДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04059549  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КРАСНОГРАДСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04059549  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 8`600.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Печатка 4,0-5,0  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Печатка 4,0-5,0 з одним ступенем захисту  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Печатка 3,0-3,9  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штамп від 20,0 до 40 кв.см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штамп 7,1-15,0 кв.см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штамп 4,0-7,0 кв.см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Штамп 15,1-20,0 кв.см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Оснастка Trodat до круглої печатки D-45 Printy, пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 8600.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 53e95bb06a89477c804a4396d12736e3  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-27-017720-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-27-014671-a  
Дата останнього оновлення 27.11.2024 15:52