Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КУ Білівський опорний заклад середньої освіти |-||| ступенів Чортківської міської ради Тернопільської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24618851  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КУ Білівський опорний заклад середньої освіти |-||| ступенів Чортківської міської ради Тернопільської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24618851  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 7`816.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папка для файлів пластикова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір ксероксний для друку  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 32 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Лоток для паперів горизонтальний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Файли 50 мкр.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 7816.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 667459c951ae46e280e973ce6ad3371b  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-020643-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-017135-a  
Дата останнього оновлення 22.11.2024 22:14