Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Полтавський професійний ліцей  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02546698  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Полтавський професійний ліцей  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 02546698  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`547.70 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Картон А4 260г Обухів 100 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 100 аркуш  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит А4 48 арк. офс/кл крейдовий картон+УФлак Gold Briak  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит А-4 96арк газ/кл крейдовий картон Бріск  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток 90*90 900 арк кольоровий Класика н/кл., інд.уп. Fresh  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний перекидний офсет 55г/м2 блок 2 кольори 2025р  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Зошит 12 арк. Yes офс/лін вибірковий гібридний лак Tartan fun  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір А-4 80г 500арк Maestro Standart+, Mondi  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 4547.70 Гривня  

Долучені документи

  ПРОТОКОЛ (01386B20).pdf  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID dd01c199f92d4c8abb6704b1b9f5d815  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-020272-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016881-a  
Дата останнього оновлення 22.11.2024 20:23