ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 80гр 500 арк – 22 уп.; Папір А4 80гр 500 Mtr – 8 уп.; Файли А4 – 4 уп.; Клейка стрічка 48*100 - 6 шт.; Ручка кулькова – 30 шт.; Ручка масляна – 7 шт.; Швидкозшивач А4 – 30 шт.; Папка з перфорацією А4 – 20 шт.; Скоби №24 – 5 уп.; Скоби №10 – 5 шт.; Блок паперу 76*76 мм – 4 уп.; Степлер №10 – 1 шт.; Олівець графічний – 44 шт.; Коректор ручка – 2 шт.)
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | ПОДІЛЬСЬКИЙ РАЙОННИЙ ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ДУ "ОДЕСЬКИЙ ОЦКПХ МОЗ" | |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38723619 |
Запланований
ЗАМОВНИК (публікує план)
Найменування замовника | Державна установа "Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" | |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 38477737 |
Специфікація закупівлі
Очікувана вартість | 7`794.20 Гривня | |
Код ДК 021-2015 (CPV) | 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне | |
Код КЕКВ | 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар | |
Рік |
2024
|
|
Орієнтовний початок проведення процедури | Листопад, 2024 | |
Тип процедури | Закупівля без використання електронної системи |
Обґрунтування закупівлі
08.11.2024 02:24 |
Закон України «Про публічні закупівлі» та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 . Ціни обрані згідно аналізу даних із модуля BI Prozorro
|
ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ
Тип джерела фінансування | Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | |
Опис | ||
Сума | 7794.20 Гривня |
Долучені документи
sign.p7s |
Оголошення в ЦБД
ID | b701d1ed4cef40e98590246162fac09b | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-11-08-000023-a | |
Дата останнього оновлення | 08.11.2024 02:26 |