Офісна міні АТС (тип 1 та тип 2)
за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації, та укладення договору.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Департамент соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради | |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03191963 |
Оголошено тендер
ЗАМОВНИК (публікує план)
Найменування замовника | Департамент соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради | |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 03191963 |
Специфікація закупівлі
Очікувана вартість | 361`760.00 Гривня | |
Код ДК 021-2015 (CPV) | 32550000-3 - Телефонне обладнання | |
Код КЕКВ | 3110 - Придбання обладнання і предметів довгострокового користування | |
Рік |
2024
|
|
Орієнтовний початок проведення процедури | Вересень, 2024 | |
Тип процедури | Закупівля без використання електронної системи |
Специфікація плану
Конкретна назва предмета закупівлі | офісна міні АТС (тип 1 та тип 2) | |
Класифікація за ДК 021:2015 | 32550000-3 - Телефонне обладнання | |
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг | 3 штука | |
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг | 15.10.2024 |
Обґрунтування закупівлі
27.09.2024 11:30 |
департаментом соціальної та ветеранської політики Луцької міської ради була оголошена закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-08-08-001786-a.
16.08.2024 через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей (Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2024-08-08-001786-a від 16.08.2024). з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару «Офісна міні АТС» за ДК 021:2015:32550000-3 — Телефонне обладнання та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави
за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей.
|
ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ
Тип джерела фінансування | Місцевий бюджет | |
Опис | ||
Сума | 361760.00 Гривня |
Долучені документи
звіт.pdf | ||
обгрунтування.pdf | ||
sign.p7s |
Оголошення в ЦБД
ID | 6f06fbeab25848348eb8c3aff10c4cab | |
Ідентифікатор плану | UA-P-2024-09-27-005291-a | |
Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-09-27-005072-a | |
Дата останнього оновлення | 27.09.2024 12:01 |