Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління спорту та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40619856  
Запланований

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Управління спорту та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40619856  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 3`200.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30192700-8 - Канцелярські товари  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Вересень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі папір А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі папір для нотаток  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі блокнот для фліпчарту  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі маркер перманентний  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі маркер текстовий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі папір кольоровий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі ручка  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 80 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  
Конкретна назва предмета закупівлі бейдж  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 80 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2024  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 3200.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 9a32c572a4c84850b58e54ffadd8be83  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-25-010942-a  
Дата останнього оновлення 25.09.2024 14:32