Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43432185  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ ЛИПОВОДОЛИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43432185  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`361.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Вересень, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Клей)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Папір)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 110 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Клей)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Ампулка)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Ампулка)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 27 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Папка)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Ватман)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Олівець)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 23 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Папір)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Ручка)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі 30192700-8 Канцелярські товари (Клей)  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 4361.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  
  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 17ac831707f64c919e93136ca59e2a24  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-09-25-003153-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-25-003337-a  
Дата останнього оновлення 25.09.2024 10:46